Detská autosedačka na sedadle vodiča. Tak testuje autá herečka Lujza.

V naozaj skvelej kampani na Škodu Karoq sa objavila aj herečka a stand-up komička Lujza Garajová-Schrameková.
Vydané  Text: 
Lujza Garajová-Schrameková v najnovšej kampani testuje SUV Škoda Karoq.

Áno, je to reklama, ale celkom vydarená a oplatí sa ju vidieť a zdieľať. Škoda mala vždy zaujímavé reklamy, často s nápadom alebo nejakým morálnym odkazom, tentokrát sa spoľahla na známe tváre. Konkrétne na Juraja Šoka Tabačeka, Lujzu Garajovú-Schramekovú, moderátora Juniora a našu známu internetovú hviezdu a tanečníčku v jednej osobe Evelyn.

Tieto štyri tváre šoubiznisu predstavia SUV-čko Karoq zo svojho uhla pohľadu, zatiaľ Škoda zverejnila prvé video s Lujzou. Keďže sa s ňou neoddeliteľne spája materstvo a rodina (z čoho čerpá témy aj pre svoje stand-upy), aj videotest novej škodovky bol ladený v tomto duchu. Lujza predvádza, ako sa do Karoqu dajú natlačiť tri veľké autosedačky. Dve dozadu a tretia priamo na sedadlo vodiča. Tam by mal sedieť jej manžel, o ktorého sa vraj stará ako „o malé decko“. Nevieme sa rozhodnúť, či by sme my takúto starostlivosť od manželiek privítali alebo nie… Lujza sa tiež venuje technológii udržiavania v jazdnom pruhu, ale svojím vlastným spôsobom. Podľa Lujzy SUV-čko nedovolí vybočiť, respektíve nenápadne zahnúť. Takzvaný „antikurving“ by mal udržať na ceste aj chronických zahýbačov. Osobne sa teším na to, ako Škodu Karoq otestuje môj favorit Šoko. Predpokladám, že bude s Karoqom jazdiť po lesoch a skautovať. Aj keď takýto nápad by si mohla Škodovka odložiť skôr na Octaviu Scout, ktorú som ja otestoval pred niekoľkými mesiacmi.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »