Fotogaléria:PRVÝ TEST: BMW 218d Active Tourer (2022)

PRVÝ TEST: BMW 218d


Head-up displej nepremieta obraz priamo na čelné sklo, ale na vyhradené sklíčko, ktoré sa po vypnutí motora nezasúva.
Digitálny prístrojový panel
Lakťová opierka síce nie je nastaviteľná, ale tvar tejto stredovej konzoly umožňuje, aby ste si pohodlne položili pravú ruku. Strieborný valec napravo od voliča prevodovky slúži na nastavenie hlasitosti médií.
Pekný a funkčný detail: zapustené kľučky dverí sa podieľajú na trocha lepšej aerodynamike a sú tiež estetické. Lenže nižším deťom sa s nimi pracuje ťažšie.
Ak nemá byť výfuk doslova nápadný, radšej nech ho ani nie je vidieť. Namiesto koncoviek výfuku tak na vozidle vidno iba dizajnové prvky obklolesujúce reflexné prvky.
Spotreba počas posledných 200 kilometrov sa síce ustálila na 5,5 l/100 km, ale údaj z počítača za celú existenciu vozidla poukazuje na dlhodobý priemer 6,5 l/100 km.
Rozšírený asistent parkovania je vynikajúci pomocník - poskytuje nielen náhľad na vozidlo zhora, ale aj vizualizuje vzdialenosti od blízkych predmetov.
Naftový motor je v BMW 2 Active Tourer iba jeden, napriek relatívne menšiemu výkonu 110 kW sa ale prejavuje ako podstatne silnejší agregát

Pokračujte na ďalší príspevok »



Inzercia

Inzercia

Advertisement