Fotogaléria:Peugeot 3008 Hybrid 4
TEST

V zime trvá nabitie na AC nabíjačke viac ako 4 hodiny. Spokojného vás po dlhom čakaní nespraví ani dojazd 34km, čo je presne o 25km menej, ako deklaruje výrobca.

Malý hranatý volant sa v správnom úchope trištvrte na tri nedrží veľmi dobre najmä vďaka jeho vrchnej časti, ktorá vám zviera prsty. Niekedy mám pocit ako keby nás inžinieri nútili držať volant v takýchto divokých polohách...

Ľudia s podobnou výškou ako ja (189cm) budú na zadných sedadlách bojovať s opierkou hlavy zarazenou medzi lopatkami

Ľudia s podobnou výškou ako ja (189cm) budú na zadných sedadlách bojovať s opierkou hlavy zarazenou medzi lopatkami


Ani za skoro 47 tisíc € nemôžete mať plnohodnotnú 360 ° kameru. Systém Peugeotu používa len dve kamery a chýbajúci obraz dokresľuje zo zapamätaného obrazu jednej z kamier.












Predné anatomické sedačky ponúkajú adekvátnu oporu tela v zákrutách a súčasne sú prijemne pohodlné aj na dlhšie trasy







Len v modeli Hybrid4 máte na výber zo 4 jazdných režimov : 4WD, SPORT, Hybrid a Electric












Ako to veľakrát býva pri dizajnových prvkoch, aj tu sa vytráca orientácia na funkčnosť. Možno je to len vec zvyku no ja som fanúšik tradičného volantu s okrúhlym tvarom, obzvlášť keď prevod riadenia nepatrí ani zďaleka k tým najrýchlejším, a tak si musíte volant v meste viackrát prechytávať.



