Predné partie sa od pôvodného dizajnu príliš nelíšia. Novinkou je prepracovaný nárazník a kapota bez kontrastnej plastovej lišty.
Krátky predný previs umožňuje skvelé manévrovanie s autom. Polomer otáčania je len 10,3 metra. Pre porovnanie, menší Volkswagen Polo to zvládne na 10,6 metra.
Predné svetlomety IQ.LIGHT Matrix patria k špičke triedy. Majú čisté rozloženie svetla a na ostatné vozidla reagujú veľmi rýchlo.
Masívne 20-palcové disky kolies dodávajú auto osobytý štýl.
Zadná časť auta sa zmenila skutočne minimálne. Nové svetlá svojou LED časťou po novom zasahujú do veka batožinového priestoru.
Umiestnenie kolies prakticky do rohov karoséria sa pozitívne odrazilo na ponuke miesta v kabíne.
Čo sa týka infotainmentu, tak s ním som počas testu nemal žiadne problémy. Síce nejde ešte o jeho najnovšiu verziu z ID.7, no plynulosť bola solídna.
Nevýhodou ionteriéru je značné zastúpenie klavírneho laku. Okrem voliča jazdných režimov je aj na madlách dverí alebo stredovej konzole.
Predné sedadlá ergoActiv patria k tým lepším v rámci danej triedy. Oceňujem bohaté možnosti nastavenia až v 16 smeroch, možnosť predĺženia sedáku, masážne funckie či celkovú oporu tela.
Zadná lavica pre dvoch cestujúcich je taktiež veľmi pohodlná. Jej výhodou je vyššie ukotvenie.
Batožinový priestor má základný objem 385 litrov. Po sklopení zadných sedadiel sa jeho kapacita vyšplhá až na 1 267 litrov.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.
Dieťa plakalo a kričalo. Ženu preto vodič vyzval, aby aj s dieťaťom vozidlo opustili. Niektorí ľudia stoja na strane vodiča, iní matky. Mohlo by sa toto stať aj na Slovensku?
Model nemeckej značky, ktorú vlastní automobilový gigant Stellantis, bude na európskom trhu ponúkaný s hybridnými a plne elektrickými pohonnými jednotkami.
Myslíte si, že elektrické autá horia častejšie ako tie bežné so spaľovacím motorom? Štúdia vám dokáže opak!
Na Slovensku máme len zopár prípadov spojených s požiarom elektromobilu. Za 13 rokov sa celosvetovo udialo len zopár prípadov, kedy za požiar mohla batéria.