Tigrie pazúre či nos. Aj takéto prvky ukrýva dizajn Kia XCeed vo verzii GT-line.
Prdné svetlomety majú full LED techniku.
Chválim voľbu obutia Continental. Pneumatiky držali solídne. Navyše auto s 18-palcovými diskami vyzerá dobre.
Zadné skupinové svetlá ponúkajú rovnaký bodový dizajn, ako pri klasickom Ceede. Veľmi podarený prvok.
V zadných svetlách je ukrytá zdvojená dynamická smerovka. Blikajú stredné dva rady LED diód.
Interiér má síce staršie tvary, no v’daka tomu si zachoval hardvérové tlačidlá.
Pred vodičom je veľký digitálny prístrojový štít. Informácke na ňom sú zobrazené veľmi prehľadne.
Centrálny displej infotainmentu má dobré rozlíšenie aj odozvu. Nevýhodou je len káblové prepojenie s Apple CarPlay alebo Android Auto.
Celá stredová konzola má dekor klavírneho laku. Po istej dobe sa naň nachytá veľké množstvo prachu a odtlačkov. Z testu navyše viem, že je pomerne náchylný na škrabance.
Klavírny lak je aj v okolí kľučiek dverí. Viac by som uvítal matný dekor.
Predné „športové“ sedadlá poskytujú dobrú oporu pre chrbticu. Ich bočné vedenie netlačí a celkovo sú veľmi pohodlné.
Na zadnej lacici je dostatok miesta pre dvoch dospelých alebo tri deti. Osobne som nemal problém ani s miestom na kolená ani s miestom nad hlavou.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.
Rolls-Royce bola vždy značka luxusu, dnes nové modely stoja od 200-tisíc eur vyššie, pričom za špeciálne vyrobené exempláre sa platia desiatky miliónov.