KALKULÁCIA FINANCOVANIA

Sentimenty / Minitest Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Dni aktuálnej generácie Passatu sa pomaly krátia a my sme po teste zistili, že by sme mu s radosťou predĺžili život ešte aspoň o polovicu!

Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 8/2023
Vydané  Text: Juraj Hrivnák

Hovoriť, že Volkswagen Passat je nudné auto, je klišé už aj medzi krčmovými znalcami. Možno je na tom trocha pravdy, avšak prekáža to vôbec? Ak nudný znamená, že vás nedostáva do emočnej vývrtky nespoľahlivosťou, komplikovaným ovládaním, nepodarenou ergonómiou, či nedotiahnutými jazdnými vlastnosťami, chceme vlastne na každý deň iné ako nudné auto? Passat by som navyše nenazval nudným. Je to diplomat, ktorý dokáže prekvapiť suchým, sofistikovaným ostrovtipom, len sa skrátka nebude zabávať na zbierke vtipov o blondínach či policajtoch.

Ostro červený Passat Alltrack patrí medzi najvzrušujúcejšie verzie, aké si môžete kúpiť. S podvozkom vyšším o 27,5 mm, (ako inak) decentným oplastovaním a matnými striebornými doplnkami deklaruje, že je pripravený aj na dobrodružstvá mimo diaľnic a veľkomiest. Pod kapotou mu vrčí silný dvojlitrový diesel s výkonom 147 kW (200 k) a krútiacim momentom 400 Nm. Ozaj, čo nám to prekáža na naftových motoroch? Tento nesmrdí ani sekundu po naštartovaní, má kultivovaný chod a dokáže manažérsky kombík premiestňovať celkom dynamicky krížom-krážom po krajine so spotrebou 6,4 l/100 km.

Testovaný Passat Alltrack nám pripomína staré dobré časy hneď niekoľkými spôsobmi. Náš kus mal analógové budíky, tlačidlové ovládanie na volante miesto dotykového a celkovo predstavoval ten najideálnejší stret moderných technológií zajtrajška (úchvatné Matrix LED svetlomety, adaptívne tlmiče DCC, asistenčné systémy) a ešte sympaticky konzervatívneho ovládania bez výmyslov.

A poviem vám, veľmi ťažko sa mi s ním lúčilo. Mechanicky je to totiž tak fantasticky kvalitné auto! Dvojité sklá znamenajú vynikajúce odhlučnenie. Podvozok s adaptívnymi tlmičmi je neskutočne komfortný a úžasne zvláda nerovnosti. A nie, neplytvám superlatívmi, naozaj patril medzi to najlepšie, čo som zažil za posledné roky. Na jednej strane komfortom, na druhej strane istotou a skvelými jazdnými vlastnosťami.

Inzercia


Rodinná aj manažérska dokonalosť. Asi takto si predstavujem perfektné auto na každú príležitosť. Silné, úsporné, priestranné, elegantné a kvalitne postavené. Passat Alltrack vyniká fantasticky komfortným podvozkom

Auto aj vďaka veľmi dobre naladenému progresívnemu riadeniu veľmi ľahko umiestnite v zákrute na centimeter presne. Silný naftový motor spraví z predbiehaní hračku a spotreba je fantastická. S bezdrôtovou nabíjačkou, bezdrôtovým Android Auto, skvelými sedadlami a výborným audiosystémom sú dlhé cesty s Passatom Alltrack ozaj priestorom na relax.

Perfektne pri tom zvládne aj rodinné povinnosti. Batožinový priestor s objemom 639 litrov poslúži na všetky príležitosti. Vzadu je miesta ako v limuzíne a vyšší podvozok oceníte pri inštalácii detských autosedačiek. Vďaka pohonu 4Motion sa plne naložení môžete vybrať aj tam, kde sa o cesty naozaj vôbec nestarajú.

Volkswagen Passat Alltrack je skvelé auto skrz na skrz. Nie je lacné, ale verte mi, že za tú cenu auto s podobným súborom kvalít nedostanete.

Nový VW s financovaním cez Volkswagen Financial Services Moderné financovanie VW NEXT s 3 možnosťami na konci splácania. Akontácia už od 10%. Dĺžka splácania od 24 do 60 mesiacov.
Model VW Passat Var. Alltrack 2.0TDI 4MOV
Cena testovaného vozidla 59 060 €
Typ financovania VW NEXT (3 možnosti ukončenia financovania)
Akontácia: 30% (17.718 €)
Výška úveru: 41.342 €
Dĺžka splácania: 48 mesiacov
Spracovateľský poplatok: 0%
Posledná navýšená splátka vrátane poistenia: 24.540€
Značkové poistenie v splátke: PZP, HP, GAP, poistenie čelného skla, náhradné vozidlo
Výška mesačnej splátky: 771 € vrátane poistenia*

Vypočítaj si svoju splátku:

MOJA SPLÁTKA VW PASSAT

*Kalkulácia platí pre právnickú osobu. Výška splátky sa môže meniť v závislosti od aktuálnej úrokovej sadzby. Viac info o možnostiach financovania vozidiel zn. VW na stránkach koncernovej lízingovky www.vwfs.sk alebo u autorizovaných predajcov zn. VW.

 

Technické údaje VW Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

  • Motor preplň. naftový R4, 1 968 cm3
  • Výkon 147 kW (200 k) pri 4 000 ot./min.
  • Krútiaci moment 400 Nm pri 1 750 – 3 500 ot./min.
  • Pohon a podvozok: 7-st. automatická dvojspojková prevodovka, pohon všetkých kolies, vpredu MacPherson, vzadu viacprvková náprava.
  • Brzdy kotúčové s vnútorným chladením. Pneu. 235/45 R18.
  • Batožinový priestor 639 – 1 769 dm³
  • Rozmery: 4 788 × 1 853 × 1 503 mm,
  • Rázvor 2 788 mm,
  • pohotovostná/celková hmotnosť 1 709/2 280 kg,
  • Objem nádrže 66 l.
  • Najvyššia rýchlosť 228 km/h
  • Zrýchlenie 0 – 100 km/h 7,2 s
  • Spotreba (WLTP) 6,1 l/100 km
  • Emisie CO2 160 g/km
  • Cena/testované auto 48 390/59 060 €
  • Konkurenti: Mazda 6 kombi, Peugeot 508 SW, Škoda Superb kombi








Pokračujte na ďalší príspevok »



ROZHOVOR

Martin Jahn zo Škoda Auto: Budeme ponúkať spaľovacie autá, kým to bude legislatívne možné; ale racionálne plánovať sa dá iba na dva roky.

  • Otvorený rozhovor odpovedá na viaceré otázky o budúcnosti značky Škoda. Racionálne môžeme odhadovať budúcnosť na dva roky, prekvapuje Jahn v rozhovore pre denník Autoviny.sk.

     Rozprávali sme sa o nástupe elektromobility, zmene na luxusnú značku, ale aj o tom, či je zmena spotrebiteľského správania dôvodom na zmenu obchodného modelu automobilky. Veľmi jednoznačne sa Jahn vyjadril aj o budúcnosti úžitkových vozidiel pod značkou Škoda.
  • MOTO

    BMW R 1250 RS: Rýchlo a ďaleko

  • Mníchovský dvojvalcový motor typu boxer neodmysliteľne patrí k ikonickému cestovnému enduru, ktorému nik nepovie inak ako GS.

     Lenže keď už konštruktéri majú túto techniku, vedia ju použiť aj v iných modeloch. a pre inú cieľovú skupinu. Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 3/2024
  • Nový model

    Malé žihadlo. Nová Cupra Born VZ má mohutnejší výkon, adaptívne tlmiče a bubnové brzdy. Na jeden záťah prejde až 570 km

  • VZ je skratkou slova Veloz, čo znamená po španielsky rýchly a tradične označuje najvýkonnejšie verzie modelov značky.

     CUPRA Born VZ má výkon zvýšený na 240 kW (326 k), zrýchľuje z 0 na 100 km/h za iba 5,7 sekundy a maximálnu rýchlosť má elektronicky obmedzenú na 200 km/h. V minulom roku CUPRA predala 45 300 kusov Bornu, čo predstavuje medziročný nárast o 44,4 %.