Test Opel Corsa-e GS Line: Prvýkrát na elektrinu, hneď výborne
Čo sa na Corse zmenilo, keď prešla na elektrický pohon? Ak si odmyslíme, že je o tretinu tony ťažšia a dvadsaťtisíc eur drahšia, tak skoro nič zásadné. Stále je to šikovné auto do mesta, ktoré si obľúbite.
Vydané Text: Erik Stríž



Testovaný model sa nevyhol príplatkovým prvkom výbavy, sedemnásťpalcové disky stoja ešte štyri stovky navyše k cenníkovej cene 32 890 eur, päť stoviek stojí čierna strecha s čiernymi stĺpikmi karosérie. Dostávame sa tak k cene výborne vybaveného SUV s naftovým motorom a k cenovému rozdielu takmer dvadsaťtisíc eur v porovnaní so základným modelom hatchbacku. Nevyhneme sa teda notoricky opakovanej otázke o motivácii zákazníkov ku kúpe. Corsa-e sa dá dnes zadovážiť iba v konfigurácii s maximálnym výkonom 100 kW (136 k) a najvyšším krútiacim momentom 260 Nm. Poviete si, že to nie je na elektromobil veľa, pretože ten býva zvyčajne ťažší, čo platí aj pre elektrickú Corsu. Váži 1 550 kg, nosnosť je pritom iba 370 kg.



Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk