Test plne vybavenej Kie Sportage s benzínovým motorom za 36-tisíc eur: Výborný automat a veľa priestoru
Keď sa ocitnete v plne vybavenej Kii Sportage, máte pocit, že k úplnej motoristickej spokojnosti vám už nič nechýba. Zisťovali sme, či to platí aj v prípade kombinácie s najsilnejším benzínovým motorom a automatickou prevodovkou.
Vydané Text: Erik Stríž




**Výkon** 130 kW (177 k) pri 5 500 ot./min.
**Krútiaci moment** 265 Nm pri 1 500 ot./min.
**Pohon a podvozok**: 7-st. dvojspojková prevodovka, pohon všetkých kolies, vpredu McPherson, vzadu viacprvkové zavesenie kolies.
**Brzdy** vpredu aj vzadu kotúčové, vpredu s vnútorným chladením.
**Pneu** 245/45 R19.
**Batožinový priestor** 503/1 469 dm3
**Rozmery**: 4 485 × 1 855 × 1 635 mm,
**rázvor** 2 670 mm
**pohotovostná/celková hmotnosť** 1 562/2 200 kg,
**objem nádrže** 62 l.
**Najvyššia rýchlosť** 201 km/h
**Zrýchlenie 0 – 100 km/h** 9,1 s
**Spotreba** 9,1/6,8/7,6 l/100 km
**Emisie CO2** 175 g/km
**Cena/testované auto** 24 490 €/35 820 €
**Konkurenti**: Škoda Kodiaq, Nissan X-Trail, Honda CR-V
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk