TEST: Mazda 6 Wagon 2.0 Skyactiv G165 – Zreje do krásy
Vlajková loď japonskej automobilky prešla ďalšou modernizáciou. Zaujme modernejšou technikou a novým interiérom, ktorý sa vzhľadom aj spracovaním priblížil k prémiovej triede.
Vydané Text: Peter Orosz




Technické údaje
Mazda 6 2.0 Skyactiv G165 Revolution TOP Motor atm. benzínový R4, 1 998 cm³ Výkon 121 kW (165 k) pri 6 000 ot./min. Krútiaci moment 213 Nm pri 4 000 Nm Pohon a podvozok: 6-st. manuálna prevodovka, pohon predných kolies, vpredu zavesenie typu McPherson, vzadu multilink. Brzdy vpredu kotúčové s vnútorným chladením, vzadu kotúčové. Pneu 225/45 R19. Batožinový priestor 522/ 1 664 dm³ Rozmery: 4 805 / 1 840 / 1 475 mm, rázvor 2 750 mm, pohotovostná/celková hmotnosť 1 564/ 2 051 kg, objem nádrže 62,2 l. Najvyššia rýchlosť 214 km/h Zrýchlenie 0 – 100 km/h 9,4 s Spotreba 8,1/5,6/6,5 l/100 km Emisie CO₂155 g/km Cena/testované auto 32 090 €/ 33 230 € Konkurenti: Opel Insignia, Volkswagen Passat, Renault TalismanHodnotenie:
4,5 hviezdyPLUSY
Vynikajúce jazdné vlastnosti, spotreba, spracovanie interiéru, priestorová ponuka.MÍNUSY
Horší infotainment, funkčnosť niektorých asistenčných systémov.
Inzercia

Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!