Nový Rapid Spaceback už testujú na okruhu, jazdí svižne a rýchlo

Video, ktoré by ste mali vidieť
Vydané Text: 
Škoda Rapid Spaceback? Alebo Škoda Favorit? Alebo zhmotnená Škoda Vision RS? O novom kompaktnom modeli od značky Škoda sme už písali viackrát a čitateľský záujem nás utvrdzuje v tom, že hatchback od mladoboleslavskej automobilky bude hitom aj u nás. Nástupca aktuálnej Škody Rapid Spaceback je už postavený a prebieha jeho testovanie na motoristickom okruhu Nurburgring. Nová generácia Rapidu sa má celkom vymaniť z kategórie low cost a zabojovať má proti takému modelu, akým je Volkswagen Golf. Bude to mať ťažké? Súdiac podľa doteraz zverejnených vizuálov dizajnu má veľmi veľké šance osloviť široké masy.
Očakávaný dizajn nového Rapidu podľa Avarvarii (hore) a skutočný záber maskovaného Rapidu od Motor1
Rapid, resp. Rapid Spaceback už nechce byť lacnou alternatívou, ale plnohodnotným automobilom s krásnym moderným dizajnom, vyspelou technikou a, pochopiteľne, vyššou cenou ako doteraz. Nová generácia modelu Rapid sa predstaví už v priebehu budúceho roka, zmien však bude viac než sme očakávali. Len prednedávnom sme vás informovali o tom, že automobilka už ďalej nepočíta s karosárskou verziou liftback a s najväčšou pravdepodobnosťou dôjde aj k zmene názvu tohto modelu. Aj napriek prehláseniu, že novinka zapadne do kategórie nižšej strednej triedy, bude Rapid postavený na platforme pre mestské vozidlá. Základ v podobe MQB A0 používa napríklad Seat Ibiza či Volkswagen Polo. Pod kapotou môžeme s najväčšou pravdepodobnosťou očakávať benzínový trojvalec 1.0 TSI v niekoľkých výkonových verziách či silnejší agregát 1.5 TSI. Nad naftovými motorizáciami zatiaľ visí otáznik.

Dobre sa pozrite, toto je indická Škoda Rapid

V skutočnosti je to odlišné auto. Privítali by ste takýto dizajn Rapidu aj u nás?







ODPORÚČANÉ


ZO SVETA

Nové 100 % clo na elektromobily z Číny bude realitou! A to je len začiatok

  • Americký automobilový priemysel a regulačné orgány sa obávajú, že ak sa čínske elektrické vozidlá dostanú do Spojených štátov, domáce značky im nebudú schopné konkurovať. Bidenova administratíva však údajne dospela k tomu, čo považuje za riešenie: Na čínske elektrické vozidlá zavedie plné 100-percentné dovozné clo.