Magazín
Ženy za volantom
Vedieť šoférovať je privilégium, ktoré nám dopomáha k samostatnosti a slobode. Pre mnohých mužov je preto nebezpečné dopustiť, aby mali takúto slobodu aj ženy, a tak radi hovoria o ženskej neschopnosti za volantom.
Na čom jazdia Mark Zuckerberg, Jeff Bezos či Warren Buffett? Ich autá sú obyčajnejšie než si myslíte
Pozreli sme sa na autá miliardárov. Niektoré sú až smiešne lacné.
Vybrali sme 17 zaujímavých otázok z nových testov autoškoly. Niektoré sú užitočné a z praxe, iné skoro bizarné
Vedeli ste, čo máte podľa nových testov robiť, keď máte strach z nejakej križovatky? Asi vás zaskočia všetky ponúkané odpovede.
Slováci si myslia, že za volantom sú „majstri sveta“. V skutočnosti neovládajú ani základné pravidlá cestnej premávky
Pozreli sme sa na najčastejšie chyby slovenských motoristov za volantom.
Budúcnosť áut môže kvôli norme Euro 7 vyzerať aj takto. Kompletné prekrytie viacerých častí autá má logické vysvetlenie
Autá úplne bez emisií. Aj to si možno vyžiada nová emisná norma Euro 7. Ako by také vozidlo mohlo vyzerať načrtol prototyp ZEDU-1.
Tlak v pneumatikách vs. brzdná dráha: Vysoký tlak nie je zdravý! / Servis
S potrebou šetrenia gramov CO2 predpisujú výrobcovia automobilov pre niektoré svoje modely vyšší tlak v pneumatikách. Je to vôbec rozumné? Rozhodli sme sa to zistiť na vlastnej koži.
Odťah si radšej rozmyslite: Nové autá sa nesmú ťahať a ak áno, musíte najprv vypnúť niektoré moderné funkcie
Technologický pokrok v autopriemysle prináša aj nové obmedzenia, na ktoré bežný motorista obyčajne pri kúpe nemyslí.
Inteligentné nabíjanie a údržba autobatérie
Či už je problém s batériou spôsobený mrazom, dlhodobým parkovaním alebo ponechaním zapnutých svetiel, vybitá batéria nikdy nepoteší. Najnovší rad príslušenstva spoločnosti OSRAM na nabíjanie a údržbu, BATTERYcharge, poskytuje pokročilé riešenia pre vodičov i servisy.
Po zime opatrne / Rozhovor s Jozefom Rohaľom a Slavomírom Tomkom zo SKVZA
Po zimnej prestávke sa niektoré návyky pre jazdu na motocykli môžu strácať. Ľuďom, ktorí sa do jednej stopy vracajú po rokoch, prípadne by ju konečne chceli skúsiť, radí Slavomír Tomko, člen dozornej rady Slovenskej komory výcvikových zariadení autoškôl (SKVZA) a skúsený motocyklista a inštruktor v autoškole Delňa v Prešove a Jozef Rohaľ, predseda predstavenstva SKVZA.
Platí prednosť sprava, keď má ten vpravo STOPku? Čo ak červený nezastaví a stane sa nehoda?
Vraciame sa k téme, ktorá na internete naďalej vyvoláva dva názorové tábory.







