Najlacnejšie autá na Slovensku: Prinášame výber najdostupnejších modelov od populárnych značiek

Rozhodovanie sa o kúpe nového auta nie je vždy jednoduché. Ak máte pevne stanovený a neveľký rozpočet, budete musieť robiť kompromisy. V súčasnosti môžete na Slovensku zakúpiť nové auto aj za menej ako 7-tisíc eur a keď si ešte trocha priplatíte, môžete si začať vyberať. Vybrali sme najlacnejšie modely niektorých populárnych automobiliek, aby sme vám takéto rozhodovanie trocha uľahčili.
Vydané  Text: 

Najlacnejšie modely vybraných automobilových značiek na Slovensku (december 2018)
Uvedené vozidlá sú v predaji na Slovensku, ceny sú platné ku dňu zverejnenia tohto príspevku a nie sú v ňom zohľadnené aktuálne akcie, bonusy a prípadné ďalšie zľavy. Vozidlá sú zoradené podľa ceny, začíname najnižšou.

Dacia Logan – od 6 590 €

Citroën C1 – od 7 990 €

Hyundai i10 – od 7 990 €

Škoda Citigo – od 7 990 €

Toyota Yaris – od 8 490 €

Volkswagen up! – od 8 700 €

Opel CORSA 3-dv. – od 8 790 €

KIA Picanto – od 8 990 €

FIAT Panda – od 9 340 €

Peugeot 301 – od 9 390 €

Mitsubishi Space Star – novinka na slovenskom trhu – od 9 490 €

Suzuki Ignis – od 9 590 €

SEAT Ibiza – od 10 830 €

Renault Clio – od 10 390 €

Mazda2 – od 10 890 €

Ford Fiesta 3-dv. – od 12 090 €

Honda Jazz – od 13 990 €




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.