Čína
Na čom jazdia Putin, Macron, Trump či Kim Čong-un? Toto sú autá najznámejších štátnych lídrov!
Sú to ľudia, ktorí držia osud ľudstva vo svojich rukách. Majú za sebou peniaze, moc aj armádu a častokrát sú terčom útokov. A preto musia byť pri presune ich vozidlá vybavené tými najnovšími bezpečnostnými prvkami. **V tomto ohľade má najkomplexnejšie vozidlo prezident Spojených štátov amerických, Donald Trump, ktorý sa vozí v jednom z najpevnejších vozidiel... Prečítať celé
Očakávania sa naplnili: Daimler sa spája s Geely, smarty budú vyrábať v Číne
Zo značky smart sa má stať líder v segmente elektromobilov. Prinášame vám výber z oficiálnej správy spoločnosti Daimler AG.
Daimler možno skončí so smartom, o malé autá nie je dosť veľký záujem
Rozhodujúce slovo o budúcnosti značky smart bude mať nový generálny riaditeľ Daimleru, Švéd Ola Källenius.
Lynk & Co predstavil športovú verziu sedanu 03, bude pretekať na FIA WTCC
Čínsko-európska automobilová značka Lynk & Co sa zúčastní pretekov FIA World Touring Car Cup prostredníctvom tímu Cyan Racing, predtým známeho ako Polestar.
Celosvetové predaje áut v roku 2018 zaznamenali rast, ale najväčší trh ustupuje
Celosvetový predaj automobilov v roku 2018 prevažne stúpal a stagnoval, ale najvýznamnejší trh zaznamenal pokles dopytu.
Rolls-Royce v znamení prasaťa
Najnovšia verzia ultraluxusného SUV Rolls-Royce Cullinan je úzko spojená s čínskym kalendárom a práve začínajúcim rokom prasaťa.
Volkswagen zakladá lacnú automobilku! Poznáme jej názov a detaily týkajúce sa prvých modelov.
Je pravdepodobné, že nová automobilka nebude pôsobiť len v Čine.
Toto elektrické SUV šokuje dojazdom a stojí menej ako Fabia! V čom je háčik?
Drahé elektroškatule predávané v Európe nás zatiaľ nedokázali ohromiť cenou ani dojazdom a stále sú plné priveľkých kompromisov, ktoré komplikujú každodenný život bežného vodiča. **Našli sme však elektrické auto, ktoré rieši aspoň jeden zásadný problém – cenu.** Túto, na prvý pohľad krajšiu verziu Fordu EcoSport, vyrába známa čínska automobilka BYD zaoberajúca sa mobilitou budúcnosti. Značka... Prečítať celé
Citroën C3 sa vracia ku klasickým predným svetlám, ale nie je dôvod na paniku
Dizajn ako spred desiatich rokov nie je náhodný.
Buďme radi, že žijeme v Európe. Vo svete majú vyslovene nebezpečné autá.
V Ázii, Afrike či Amerike kúpite rovnaké automobily ako u nás, ale lacnejšie o tisíce eur. Ako je to možné? Cenový rozdiel vzniká po odstránení bezpečnostných prvkov, ktoré sú u nás úplnou samozrejmosťou. Čítajte ďalej.