Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Bezpečnostné Systémy
Počet smrteľných nehôd vo svete postupne klesá. Od začiatku deväťdesiatych rokov sa totiž vo výraznejšej miere začali automobilky sústrediť na pasívnu aj aktívnu bezpečnosť svojich áut, **prinútili ich k tomu aj odstrašujúce výsledky niektorých modelov v nárazových testoch, ktoré neprispievali k dobrému imidžu značky v očiach verejnosti.** Jednou z podobných organizácií je napríklad Euro NCAP. Ten sa dlhodobo… Prečítať celé
Výskumné centrum Toyota Research Institute (TRI) ukázalo na veľtrhu v Las Vegas virtuálnu rekonštrukciu nehody troch vozidiel na diaľnici. Cieľom bolo prostredníctvom palubných kamier, senzorov a 3D animácie demonštrovať, ako by sa nehode dalo zabrániť pomocou automatického bezpečnostného systému.