Brabus C63 AMG

Úpravca z nemeckého Bottropu pridáva pre Mercedes C63 AMG nemilosrdnú porciu ďalších 73 koní (54 kW). A popustí mu elektronickú uzdu až na maximálne možných 315 km/h.
Vydané  Text: 

Motorárski špecialisti zo supergaráže menom Brabus pripravili špeciálne pre vysokootáčkový osemvalec objemu 6,2 litra modifikačný kit, pozostávajúci z vysokovýkonných kovových katalyzátorov, športových vzduchových filtrov a nového programu pre riadiacu jednotku motora. Výsledkom jeho aplikácie je nárast výkonu z pôvodných 336 kW (457 k) na 390 kW (530 k). Pribudlo aj krútiaceho momentu, ktorý namiesto 600 Nm vrcholí hodnotou 650 Nm. Do technického balíka modifikácií patrí aj odblokovanie obmedzovača rýchlosti, presnejšie povedané vytvorenie dvoch nových špičkových elektronicky limitovaných hodnôt: buď 300, alebo dokonca až 315 km/h. Ani v kolónke akcelerácií nezostal kameň na kameni: Brabusom nadopované C63AMG urobí stovku za 4,1 sekundy (pôvodne 4,5 s), dvestovka padne za 13,1 s (pred úpravou za 14,5 s). Podstatné nárasty dynamiky si vyžiadali aj úpravy podvozka. Podvozok Brabus má tlmiče nastavovateľné v desiatich stupňoch. O spomalenie sa stará na prednej náprave dvanásť piestikov a kotúče priemeru 380 mm a hrúbky 37 mm, na zadnej šesť piestikov, 360 milimetrov priemeru a 28 mm hrúbky. Riadiace sily prenáša na cestu predné obutie Pirelli alebo Yokohama rozmeru 235/35 ZR19 na diskoch Brabus Monoblock VI, E alebo S veľkosti 8,5 J x 19. Brutalitou pohonu drvia asfalt zadné plášte rozmeru 265/30 ZR19 na diskoch veľkosti 9,5 J x 19. Zadný diferenciál so zvýšenou svornosťou je tu povinná jazda. Ak si to klient želá, nedotknutý neostane ani interiér. Môže sa v ňom objaviť napríklad špeciálne tvarovaná voliaca páka prevodovky, či niektoré z exkluzívnych kožených čalúnení Brabus Mastik, prípadne Alcantara.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.