Spoločnosť Mewa získala cenu SAP Innovation Award 2025 za digitálny zákaznícky portál

Spoločnosť Mewa, poskytovateľ textilných služieb, získala ocenenie SAP Innovation Award 2025 v kategórii „Zákaznícka skúsenosť“ za vývoj inovatívnych aplikácií na spracovanie servisných požiadaviek.

Spoločnosť Mewa, poskytovateľ textilných služieb, získala ocenenie SAP Innovation Award 2025 v kategórii „Zákaznícka skúsenosť“ za vývoj inovatívnych aplikácií na spracovanie servisných požiadaviek. Porota ocenila ich integrované riešenie pre automatizáciu „tiketov“, ktoré zákazníkom umožňuje ešte pohodlnejší užívateľský zážitok. Vývoj a implementáciu tohto riešenia realizovala spoločnosť Mewa v spolupráci s partnerom SAP, firmou Sybit.

Spoločnosť Mewa každoročne spracováva viac ako 200 000 požiadaviek od B2B zákazníkov v Európe, ktorých riešenie prostredníctvom e-mailu alebo telefónu je časovo aj finančne náročné. Aby boli servisné procesy efektívnejšie a transparentnejšie, digitálny zákaznícky portál mymewa.com sa neustále rozširuje o nové samoobslužné funkcie. Najnovšia inovácia, ktorú ocenila spoločnosť SAP v Madride, ponúka automatizovaný systém tiketov pre servisné požiadavky, ako sú dodatočné objednávky, zmeny alebo prehľad o stave dodávok pracovných odevov a utierok v rámci komplexných služieb.

Spoločnosť Mewa, poskytovateľ textilných služieb, získala ocenenie SAP Innovation Award 2025 v kategórii „Zákaznícka skúsenosť“ za vývoj inovatívnych aplikácií na spracovanie servisných požiadaviek.

Digitálne služby vytvárajú čas pre osobné poradenstvo

Zákaznícky portál a implementovaný systém tiketov využívajú SAP Commerce Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud a SAP ERP. Vďaka štandardizovanej automatizácii sa priemerná doba spracovania jedného tiketu skrátila približne o 15 minút. Ušetrený čas môžu servisné tímy venovať individuálnej podpore pri zložitejších problémoch a poradenským službám v otázkach kvality.

Okrem individuálnejšej kvality služieb zákazníci profitujú aj z väčšej transparentnosti digitálnych funkcií: môžu nepretržite spravovať svoj prehľad odevov vo všetkých pobočkách, prezerať si faktúry a bez zbytočnej časovej straty dostávať spätnú väzbu ihneď po vybavení servisnej požiadavky. V neposlednom rade digitálne riešenie prispieva aj k udržateľnosti, pretože používanie portálu výrazne znižuje spotrebu papiera.

Spoločnosť Mewa, poskytovateľ textilných služieb, získala ocenenie SAP Innovation Award 2025 v kategórii „Zákaznícka skúsenosť“ za vývoj inovatívnych aplikácií na spracovanie servisných požiadaviek.

Aby sa zabezpečilo, že perspektíva zákazníkov bude zohľadnená pri ďalšom vývoji služieb a procesov, aplikácie boli vyvinuté v spolupráci s používateľmi z praxe, okrem iného za účasti zákazníckej rady spoločnosti Mewa. Pravidelné prieskumy spokojnosti zákazníkov a meranie indexu ich lojality dokazujú, že vďaka ponuke digitálnych služieb sa podarilo zvýšiť ich celkovú spokojnosť.

Osobný kontakt zostáva naďalej veľmi dôležitý v zákazníckom servise spoločnosti Mewa

Rainer Monteagudo Santí, vedúci oddelenia strategického marketingu a produktového manažmentu: „Naším cieľom je byť blízko zákazníkom a poskytovať im tie najlepšie služby – partnersky, spoľahlivo a vo vysokej kvalite. Vďaka digitalizácii to môžeme naďalej zabezpečovať a zároveň zvyšovať efektivitu a transparentnosť pre obe strany. Tým udržiavame konkurencieschopnosť ako pre našich zákazníkov, tak aj pre našich zamestnancov.“

Napriek rastúcej digitalizácii servisných procesov spoločnosť Mewa naďalej kladie dôraz na osobný vzťah so zákazníkmi. Priamy kontakt s poskytovateľom textilných služieb je možný kedykoľvek a to telefonicky alebo e-mailom. Odbornú starostlivosť zabezpečuje tím predajcov, zákazníckeho servisu a kvalifikovaných servisných vodičov. O malé a stredné podniky sa starajú regionálne pobočky, zatiaľ čo veľkí zákazníci s viacerými pobočkami v tuzemsku aj v zahraničí majú k dispozícii centrálny zákaznícky servis.





Autá ma sprevádzajú už od detstva – začalo to otcovou garážou a pokračovalo cez testy, rozhovory a nekonečné hodiny strávené za volantom (aj klávesnicou). Dnes som šéfredaktorkou portálu Autoviny.sk a stále si myslím, že najlepší zvuk je ten, ktorý ide spod kapoty. Aj články by mali byť dobré ako niektoré autá – musia mať tempo, rytmus, pointu… a ak zanechajú stopu, o to lepšie. A hoci mám slabosť pre poriadny osemvalec, viem sa nadchnúť aj pre elektromobil. Ale musí byť naozaj dobrý!