Citroën v nákupnom centre

Citroën sa po svojom zhostil hesla "Najlepšie nápady sú tie, ktoré tu ešte neboli!"

Pri príležitosti postupného otvárania komplexu Eurovea umiestnila značka pred vstup do Galérie nový Citroën DS3 v 7-metrovej ochrannej bubline, ktorá umocňuje charakter skvostu moderného dizajnu, ktorým Citroën DS3 bezpochyby je. Nedotknuteľný DS3 možno v bubline obdivovať vo dne i v noci, kedy výstavný kúsok dostáva iný charakter na základe originálneho osvetlenia a svetelných efektov, až do 3. mája. V prípade, ak majú návštevníci chuť vidieť model viac zblízka, v interiéri obchodného centra je vystavený ešte jeden model DS3 v ďalšej z mnohých farebných kombnácií. „Minulosť už bola, ži teraz!“ je rovnako jedným zo sloganov ANTI RETRO kampane na Citroën DS3, ktorý odmieta konvencie, reprezentuje moderný dizajn a inovácie a je predurčený stať sa ikonou súčasnosti, pretože vie, že nehodno kopírovať dejiny, ak chce do nich vstúpiť!