Výrobca batérií Banner získal ocenenie EUCUSA Award 2021

Výrobca ocenenie získal za nadštandardnú zákaznícku ústretovosť, ide o prvý zisk medzinárodnej ceny EUCUSA Award 2021.
Vydané  Text: 

**Ústretovosť voči zákazníkom a zákaznícka spokojnosť** sú v spoločnosti Banner hodnoty, ktoré sa premietajú do reálnej praxe. Ich cieľom je budovanie dlhodobých, stabilných a ekonomicky prínosných vzťahov so zákazníkmi, začína tlačová správa výrobcu batérií Banner, ktorá informuje o zisku hodnotného ocenenia. Ocenenie EUCUSA Award 2021 sa udeľovalo vo viedenskom paláci Urania a cena za nadštandardnú zákaznícku ústretovosť je výsledkom komplexnej stratégie spoločnosti. Táto značka nie je pre motoristov žiadnou novinkou, patrí k najčastejším voľbám pre kúpe novej batérie do vozidla, ale prístup spoločnosti oceňujú aj automobilky ako BMW Group, VW, Porsche, Mercedes, Volvo a mnohé ďalšie. Banner v súčasnosti pôsobí vo viac ako 70 krajinách, z toho v 14 štátoch Európy. Zamestnáva viac ako 800 ľudí a jej produkty nájdete v hustej predajnej sieti, vrátane Slovenska. „Pracovníci spoločnosti Banner sa deň čo deň snažia maximálne vyhovieť prianiam a očakávaniam našich zákazníkov. Naším krédom je profesionálne poradenstvo a komplexný servis,“ zdôrazňuje **Franz Märzinger**, MBA, vedúci predaja a marketingu. „O to viac nás teší, že sa nám podarilo zabodovať v rámci našej celoeurópskej ankety medzi zákazníkmi s takými aspektmi, ako je dobrá povesť, celková spokojnosť a vernosť, čo znamená, že zákazník spoločnosti Banner zostáva zákazníkom spoločnosti Banner,“ dopĺňa Märzinger.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.