Superb končí na tróne, Škoda predstavuje úplne novú vlajkovú loď! Poznáme detaily:

Novým modelom Enyaq realizuje automobilka dôležitú časť svojej stratégie elektromobility. **Ako prvé sériové vozidlo značky používa toto SUV s čisto batériovým elektrickým pohonom modulárnu platformu pre elektromobily (MEB) koncernu Volkswagen.** Výrobca teraz zverejňuje fotografiu siluety vozidla, ktorá naznačuje vzhľad jej najdôležitejšieho tohtoročného nového modelu. Novinka podľa dizajnérov značky kombinuje emocionálne línie a vyvážené proporcie s udržateľnou radosťou z jazdy… Prečítať celé
Vydané  Text: 

Novým modelom Enyaq realizuje automobilka dôležitú časť svojej stratégie elektromobility. **Ako prvé sériové vozidlo značky používa toto SUV s čisto batériovým elektrickým pohonom modulárnu platformu pre elektromobily (MEB) koncernu Volkswagen.** Výrobca teraz zverejňuje fotografiu siluety vozidla, ktorá naznačuje vzhľad jej najdôležitejšieho tohtoročného nového modelu. Novinka podľa dizajnérov značky kombinuje emocionálne línie a vyvážené proporcie s udržateľnou radosťou z jazdy a veľkorysou ponukou vnútorného priestoru typického pre českú automobilku. **Zároveň vo svojej správe uvádzajú, že elektromobil sa stane novou vlajkovol loďou značky.** Ide o zaujímavé tvrdenie, keďže vonkajšou dĺžkou má byť novinka kratšia ako Octavia, pričom v interiéri ponúkne podobný priestor ako model Kodiaq. Elektromobil **ponúkne pohon zadných alebo všetkých kolies,** okrem toho budú k dispozícii tri veľkosti batérie a päť výkonnostných stupňov. Poteší tiež maximálny nabíjací výkon až 125 kW, vďaka čomu by zastávky na staniciach nemali byť zbytočne dlhé. Ešte dôležitejší údaj však predstavuje dojazdová vzdialenosť na jedno nabitie až 500 kilometrov v cykle WLTP. Predstavenie, pre Škodu nepochybne revolučného modelu, je vyvrcholením osláv 125 rokov od založenia mladoboleslavskej automobilky. **Novinku tak uvidíme už prvého septembra 2020** v hlavnom meste Českej republiky. **VIDEOTESTY AMŠ**




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.