Záruka 10 rokov bez obmedzenia kilometrov je realitou! Začala ju poskytovať táto automobilka

O vysokej spoľahlivosti japonských áut nás každý rok presviedčajú viaceré štúdie a majitelia týchto vozidiel. **Silné sebavedomie má očividne aj automobilka Honda, ktorá spustila nový program desaťročnej záruky bez obmedzenia kilometrov.** A netýka sa to len nových, ale aj jazdených vozidiel tejto značky. Predĺženie ráta v súčasnosti len so súkromnými vlastníkmi z Francúzska, Andorry alebo Monaka. K výhodám tohto programu môžeme… Prečítať celé
Vydané  Text: 
O vysokej spoľahlivosti japonských áut nás každý rok presviedčajú viaceré štúdie a majitelia týchto vozidiel. **Silné sebavedomie má očividne aj automobilka Honda, ktorá spustila nový program desaťročnej záruky bez obmedzenia kilometrov.** A netýka sa to len nových, ale aj jazdených vozidiel tejto značky. Predĺženie ráta v súčasnosti len so súkromnými vlastníkmi z Francúzska, Andorry alebo Monaka. K výhodám tohto programu môžeme zaradiť aj skutočnosť, že krytie sa netýka len spaľovacích agregátov, ale rovnako i elektromotorov a hybridných jednotiek. **Záruka pokrýva u spaľovacích jednotiek všetky časti motora, ktoré prichádzajú do styku s mazivami a okrem práce zahŕňa aj všetky náplne.** U elektromobilov a hybridov potom ide o starostlivosť o samotný elektromotor.
Jazdené vozidlá, ktoré môžu predĺženie záruky využiť, musia mať maximálne desať rokov. Okrem toho ich majitelia museli navštevovať iba autorizované servisy, a to nie len po dobu pôvodnej záručnej doby, ale aj po jej skončení. **Za najväčšiu výhodu však považujeme odstránenie limitu na najazdené kilometre,** motor teda môže za 10 rokov najazdiť pokojne milión kilometrov a rovnako bude chránený zárukou. A okrem toho je predĺžená záruka štandardom naviazaným na auto, nie na majiteľa. Počítať s ňou teda môže aj nový vlastník jazdenky, samozrejme ak je maximálne desaťročná a spĺňa ostatné podmienky. **VIDEOTEST TOYOTA COROLLA**




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



Slovensko

Vyvlastňovanie je štandardný inštitút, ktorý spomína aj ústava, tvrdí rezort dopravy pri zákone o strategických investíciách

  • V priebehu apríla rezort dopravy vykonal kroky, ktoré povedú k rýchlejšej a bezpečnejšej preprave nielen na východe Slovenska.

     Parlament schválil zákon o strategických investíciách a na rozvoj verejnej dopravy v regiónoch sa vyčlenilo 350 miliónov eur. Sporným miestom má byť ľahšie dostupné vyvlastňovanie.
  • Dopravná poradňa

    Môžem sa otočiť v takejto križovatke, keď sú smery rozdelené ostrovčekom? Dopravné predpisy o otáčaní sa v križovatke

  • V niektorých križovatkách sa otáčať môžete, v iných zasa nie. Záleží aj na dopravných značkách, hoci explicitne nemusí byť otáčanie dovolené.

     Pripravili sme prehľadný súhrn aktuálnych pravidiel, ktoré sa týkajú otáčania sa v križovatke.