Škoda spustila predaj svojej skladacej kolobežky. Poznáme jej cenu.

Mikromobilita dnes frčí a uvedomujú si to aj automobilky. Do ponuky originálneho príslušenstva aktuálne Škoda zaradila skladaciu kolobežku. Čím je iná?
Vydané  Text: 

Téma mobility na „poslednú míľu“ sa vďaka aktuálnej situácii stala ešte aktuálnejšou. Škoda preto svoj projekt skladacej kolobežky posunula do sériovej výroby. Skladacích kolobežiek je samozrejme na trhu neúrekom, tak prečo siahnuť práve po tejto? Nuž preto, lebo má veľmi zaujímavý skladací patentovaný mechanizmus.
#### V zloženom stave má kolobežka rozmery iba 49 x 42 x 11 centimetrov, vďaka čomu ju budete môcť odložiť pod dno batožinového priestoru. Výrobca tvrdí, že jeho modely Kamiq a Scala už majú penovú výplň pod dnom upravenú tak, aby ste tam kolobežku vedeli pohodlne uložiť. Teda samozrejme v prípade, že máte auto vybavené lepiacou súpravou. Dodajme, že kolobežka Škoda je vyrobená z ocele a hliníka, váži menej ako päť kilogramov a má nosnosť 100 kilogramov. A cena? Nie je to úplná ľudovka, no 117,77 € je primeraná cena. K dispozícii je na oficiálnom slovenskom e-shope automobilky. **Štýlovo aj elektricky** Novinka samozrejme nie je jediným dopravným prostriedkom s nulovými emisiami, ktoré automobilka ponúka. Aktuálne si môžete vybrať s pätnástich kúskov určených pre deti aj dospelých. Trojica elektrických tátošov nie je márna, no ako fanúšikovia remeselného majstrovstva by sme hlasovali za tento retro kúsok: Škoda Voiturette 2019. A čo vy?








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.