Kia dodatočne predlžuje záruku na svoje autá. Pozrite sa, kto má na ňu nárok

Program Kia Promise pomáha zákazníkom, ktorí nie sú schopní v čase pandémie včas navštíviť svoj servis.
Vydané  Text: 
Spoločnosť Kia Motors predĺži garančné krytie vozidiel, ktorým končí záruka v období 1. február – 30. apríl 2020, informovala o tom slovenská pobočka značky Kia vo svojej tlačovej správe pre médiá. Tento program celosvetovo pokryje vyše 500 000 vozidiel Kia, počet vozidiel na Slovensku automobilka neupresňuje. Všetky vozidlá značky Kia v Európe majú štandardnú až 7-ročnú záruku s obmedzením na 150 000 najazdených kilometrov. Platí ten údaj, ktorý nastane skôr. Všetci majitelia vozidiel, ktorým končí záruka medzi 1. februárom až 30. aprílom 2020, Kia predĺži záruku do 30.júna 2020. „Značka Kia pevne verí, že týmto gestom odľahčí súčasnú situáciu viac ako 500 000 zákazníkom,“ uvádza sa v správe.

Slovenská Kia darovala stovky tisíc eur a materiálnu pomoc na boj s koronavírusom!

Napriek tomu, že značka pocíti dôsledky koronakrízy, vykonala veľké gestá na pomoc v boji proti koronavírusu.

**Celá správa od Kia Motors Sales Slovakia:** ### Kia celosvetovo predlžuje záruku vozidiel v rámci programu ‘Kia Promise’ Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko v spolupráci s Kia Motors Corporation predstavila program ‘Kia Promise’, alebo ‘prísľub Kia’, ktorý predstavuje globálne predĺženie záruky vozidiel. Program je určený zákazníkom, ktorých pohyb v súvislosti s pandémiou COVID-19 môže byť obmedzený. Program Kia Promise zastreší celosvetovo 142 krajín, vrátane Slovenskej republiky. Všetkým vozidlám so 7-ročnou zárukou s obmedzením na 150 000 km, ktorým záruka končí v období medzi 1.februárom až 30.aprílom 2020, Kia predĺži záruku do 30.júna 2020. Značka Kia pevne verí, že týmto gestom odľahčí súčasnú situáciu viac ako 500 000 zákazníkom. Monohé krajiny a spoločnosti zavádzajú rady bezpečnostných opatrení proti šíreniu vírusu COVID-19, vrátane obmedzenia voľného pohybu ľudí, kedy môže byť pre zákazníkov obtiažne navštíviť autorizovaný servis a uplatniť si svoj nárok na záručnú opravu. “Veríme, že predĺžením komplexného záručného krytia, zákazníkom zasiahnutých pandémiou odpadne aspoň táto starosť. Našim cieľom je pomáhať tak, aby sme zmiernili obavy našich zákazníkov v čase obmedzovania spoločenského kontaktu”, komentoval Sangdae Kim, senior viceprezident Kia Motors Corporation. Podľa potvrdenia RÚVZ “autoservisné prevádzky môžu byť v čase „zákazu vychádzania“ otvorené počas štandardných otváracích hodín v jednotlivých dňoch. Zákazníci môžu navštíviť autoservisy, pracoviská STK a EK, avšak len v rámci svojho okresu”. Spoločnosť Kia Motors dbá predovšetkým na bezpečnosť, zdravie a komfort svojich zákazníkov, obchodných partnerov a zamestnancov. Naďalej monitorujeme vývoj pandémie COVID-19 v oblastiach nášho pôsobenia. Spoločnosť sa neustále snaží zabrániť šíreniu vírusu v priestoroch pracovísk dodržiavaním stanovených vládnych nariadení.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »