Kia otvorila nový showroom priamo v Auparku a v ňom aj 3D konfigurátor. Môžete ho vyskúšať aj vy
Automobilka KIA sa pomaly transformuje na značku, ktorej propagácia pripomína marketingové stratégie prémiových výrobcov. Najnovšie otvorila špecializovaný showroom priamo v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Súčasťou showroomu je aj štýlová kaviareň či 3D konfigurátor.
Vydané Text: Erik Stríž

Značka Kia v utorok 10. decembra otvorila prvý showroom v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Priestor showroomu je navrhnutý ako moderný mezanín, čím sa podarilo vytvoriť dve zóny. Dole je prezentačná časť, kde na rozlohe viac ako 60 m2 je priestor pre dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku. Výmera mezanínu, na ktorom je kaviareň a relax zóna má 22 m2. Celý interiér je v modernom industriálnom štýle, kde prevláda čierna matná farba, atmosféru umocňujú LED pásy, ktorými sú ohraničené vystavené vozidlá a štýlové tlmené svietidlá. Kúsok prírodnej krásy do interiéru vniesla machová stena zo severského líšajníka.



Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk