Nová Octavia zachytená na ceste! Vyzerá ako menší Superb:

Úplne nová generácia sa predstaví už o pár mesiacov.
Vydané  Text: 

**Stránka Carscoops zverejnila sériu fotografií dlho očakávanej štvrtej generácie modelu Octavia z testovania na verejných komunikáciách.** Asi je už na prvý pohľad zrejmé, že dizajnéri využijú veľké množstvo prvkov z iných modelov značky, ktoré napasujú na telo stredne veľkého kombi. Nepredpokladáme, že by nová Octavia po dizajnovej stránke zásadne vybočila zo súčasného dizajnového jazyka značky. Dynamickejšiu siluetu má priniesť práve liftback, ktorý chce pôsobiť o niečo športovejším dojmom ako v minulosti. Octavia by sa tak mala viac podobať modelom ako sú napríklad Volkswagen Arteon, Peugeot 508 či Audi A5. **Samozrejmosťou budú ostré hrany či trojuholníkové svetlomety podobné Scale.** Aj naďalej však pôjde o praktické autá. Škoda aj tentokrát využije základovú platformu koncernu na maximum a v interiéri by sme sa mali dočkať ešte väčšieho priestoru, pričom nárast očakávame aj v batožinovom priestore.
Zákazníci môžu očakávať **kvalitné materiály, nové dizajnové obklady palubnej dosky a vyššie položené displeje multimediálneho systému v rôznych veľkostiach od 6,5“ až do 9,2“** pre najvybavenejšie modely. Štandardom luxusnejších výbav bude aj digitálny prístrojový štít, ktorý v kaplnke prístrojov vystrieda analógové budíky.Samotná ponuka základných motorov by sa radikálne zmeniť nemala. **Očakávame prítomnosť benzínových prepĺňaných agregátov 1.0 TSI a 1.5 TSI. V ponuke by mali vydržať aj naftové verzie 1.6 TDI a 2.0 TDI.** Pribudne však mild-hybridná technológia a neskôr aj plug-in hybrid s elektrickým dojazdom na niekoľko desiatok kilometrov. V roku 2020 doplní ponuku aj úplne nová generácia ostrej verzie RS.

Prečo je Škoda Scala drahšia ako Rapid? Vysvetlenie je jednoduché:

Predstavenie akéhokoľvek nového modelu škodovky so sebou prináša veľký hype a určité očakávania pomerne veľkej fanúšikovskej základne, ktorá si len málokedy dáva servítku pred ústa. Vášnivú diskusiu však nedávno rozpútalo oficiálne zverejnenie cenníka modelu Scala, ktorý je vo vyšších výbavách drahší a prekračuje magickú dvadsaťtisícovú hranicu. **My sme sa pozreli bližšie na to, či je zvýšená cena tohto... Prečítať celé




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.