OMV má riešenie na neohlásených kuriérov

OMV teraz ponúka možnosť nechať si poslať balíček na čerpaciu stanicu. Bohatá ponuka služieb, ktorú OMV ponúka zákazníkom čerpacích staníc, sa ešte rozširuje.
Vydané  Text: 

### „Tu kuriér, som na adrese, môžete si prosím prísť po zásielku?“ Nepríjemné prekvapenie? Doručenie bez včasného ohlásenia zažila takmer polovica zákazníkov kuriérskych služieb. Ešte viac ľudí má negatívnu skúsenosť so situáciou, že doručovateľ volal v nevhodný čas. Vyplýva to z exkluzívneho prieskumu, ktorý pre spoločnosť OMV vykonala agentúra MNForce. Deväť z desiatich ľudí by pritom privítalo možnosť nepretržitého odberného miesta. OMV sa im rozhodla vyjsť v ústrety a ponúka možnosť vyzdvihnutia zásielky na svojich čerpacích staniciach. Kuriérske služby sú aj vďaka rozmachu e-shopov na Slovensku čoraz populárnejšie. Na otázky v prieskume pre OMV odpovedalo 1013 plnoletých respondentov z celého Slovenska, ktorí už niekedy kuriérske služby využili. Viac ako polovica spotrebiteľov (56,8 %) kuriéra čaká niekoľkokrát do roka, pričom takmer štyria zákazníci z desiatich (38,5 %) dostanú donášku i niekoľkokrát mesačne. Malá časť zákazníkov (3,1 %) prijíma kuriérske zásielky dokonca viackrát do týždňa. Celkovo je so službami spokojná viac ako tretina opýtaných (33,8 %), pričom nespokojnejší sú vo všeobecnosti muži, tridsiatnici a obyvatelia západného Slovenska. Najväčšie výhrady Slováci majú k volaniam v nevhodný čas a doručovaniu zásielok bez dostatočne včasného oznámenia. Čas doručenia si zákazník väčšinou nevyberie. Až 58 % z nich má negatívnu skúsenosť, že sa kuriér ozval práve v nevhodný čas. Bez ohlásenia sa pritom doručovatelia snažili priniesť balíčky až 41,3 percentám zákazníkov.
Z prieskumu pritom vyplýva, že ideálny čas na doručovanie je dopoludnie, ktoré vyhovuje pätine opýtaných (20,1 %). Popoludnie a podvečer sú preferovaným časom pre 16,7 %, respektíve 16,0 % opýtaných. Suverénne najväčšia časť respondentov (38,7 %) by však privítala, ak by si mohli čas doručenia zvoliť vždy podľa okolností. Niet preto divu, že až 86,1 % opýtaných by najradšej využilo možnosť odberného miesta s nepretržitou službou, kde by si zásielku mohli vyzdvihnúť sami. „Aj preto sme sa rozhodli rozšíriť ponuku služieb v našej sieti čerpacích staníc a pomôcť vodičom efektívnejšie využívať čas,“ hovorí o novej službe Michaela Kuzmínová, Marketing Manager OMV Slovensko. „Môžu si tak sami zvoliť, kedy si po balík prídu a vyzdvihnúť si ho na čerpacej stanici v blízkosti bydliska alebo po ceste z práce. Navyše majú vždy istotu, že budú mať k dispozícii ochotný personál,“ hovorí. Možnosť doručenia na čerpaciu stanicu budú môcť využiť tí zákazníci, ktorým balík doručuje kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. alebo spoločnosť United Parcel Service (UPS). Zákazník si vyberie čerpaciu stanicu ako odberné miesto Parcel shop priamo pri objednávke cez e-shop alebo po dohode s kuriérom ako miesto vyzdvihnutia svojho balíka. Do programu je zapojených 71 čerpacích staníc OMV na Slovensku a zákazník sa bude môcť po svoju zásielku zastaviť 24 hodín denne. „Aj touto službou sa snažíme priblížiť k svojim zákazníkom a v súlade s prísľubom našej značky We Care More (Staráme sa viac) rozšíriť široké portfólio služieb, ktoré už dnes ponúkame motoristom Samozrejmosťou je chutná káva na každej čerpacej stanici a široké portfólio čerstvých sendvičov. Na OMV si môžete zakúpiť aj lístky zo siete Ticketportal, či dobiť telefón, alebo využiť bezplatnú wi-fi,“ uzatvára Kuzmínová.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.