Kupujete jazdenku? Tu máte Felíciu s nastaviteľným podvozkom a palubným počítačom. Zn.: bez svetiel

Inzerát ako tento sa často nevidí! Navyše je náš, slovenský!
Vydané  Text: 

Takýto inzerát sa tak často nevidí. Predajca z Handlovej v Trenčianskom kraji predáva svoju Škodu Felícia 1.3 Sport Line po výraznom tuningu. Neprislúcha nám hodnotiť dizajn, estetiku, pretože niekomu sa kombinácia žltého vzorovaného interiéru, čiernej karosérie a žltých diskov môže páčiť. Proti gustu žiadny… tak sa pozrime na inzerát, ktorý sme našli na stránke autobazar.eu.

Škoda Felícia s rokom výroby 1999 nemá uvedené najazdené kilometre, tieto vozidlá sú však schopné jazdiť aj s 500-tisíc kilometrami a nemať vážnejšie problémy (respektíve mať, ale nie také, aby to bránilo jazde). Za predpokladu, že bol vozidlu dopriany správny servis, môže jazdiť bezproblémovo ešte celé roky.
Model s pôvodnou výbavou Sport Line z inzerátu prešiel výrazným tuningom. Jeho majiteľ mu zadovážil vylepšenia interiéru, žlto-čierne poťahy sedadiel ladia s čalúnením vnútorných krytov dverí a dokonca aj s pásmi – tie sú žlté! Ak by sme na zvyšok interiéru pozerali cez prsty, tento detail vieme oceniť. Zaujímavosťou je však nastaviteľný podvozok. Nastaviteľný podvozok s 18-ročnej Felícii, že sa vám to nezdá? Ide o súčasť tuningu, ktorý nášmu populárnemu hatchbacku doprial jeho majiteľ.
Z fotografií ďalej môžeme usúdiť, že venoval pozornosť aj výfuku, ktorý dostal športový charakter, predné svetlá s anjelskými očami však v cene auta nie sú. Tie predajca plánuje vymeniť za originálne, zrejme majú hodnotu privysokú na nejakú Felíciu. Čo však na aute ponecháva, sú pútavé disky kolies, neprekvapivo v žltej úprave.
Predajca v inzeráte uvádza nasledovné údaje o svojom aute: Auto je garážované, používané na víkendy a zrazy. Predám bez svetiel, namiesto toho osadím pôvodné svetlá svetlá a čisto nové zimné gumy na plechoch. Na aute je motor po generálnej oprave, má pred 16 000 km menené filtre a olej, nové brzdy, predok zadok nastaviteľný podvozok, ktorý má dva a pol roka. Výbava: elektrické predné okná, plne funkčné elektrické zrkadlá, palubný počítač. Na cene sa viem ešte dohodnúť. Tak čo, ešte stále zvažujete kúpu nejakého starého Cee´du či Fabie? Tu máte alternatívu za štvrtinu ceny a zaručene budete centrom pozornosti kdekoľvek sa objavíte! 🙂




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.