Tesla Model 3 má problémy s kvalitou, jednotlivé komponenty vôbec nelícujú!

Fotografie prezrádzajú všetky detaily nového modelu.
Vydané  Text: 

Majitelia jablčných telefónov si konečne našli obľúbenú značku – je ňou Tesla. Môžeme sa len domnievať, čím to asi bude, no v mnohých ohľadoch sa Elon Musk na Steva Jobsa podobá a ich produkty vsádzajú na uhladené, jednoduché a moderné tvary.


Ďalšiu podobnosť môžeme nájsť pri predstavovaní kľúčových produktov. Prvý iPhone bol počas prezentácie stále vo vývoji a Jobs sa modlil, aby vydržal do konca. Podobné pocity zažívali aj ľudia z Tesly, keď svetu ukázali nový Model 3. Stačil prísľub majiteľa, zopár teplých článkov v novinách a celý svet začal húfne posielať posledné úspory z prasiatka do Californie. V aute pritom takmer nikto nesedel, nejazdil ba dokonca nešlo ani o sériovú podobu.


Snímky auta v sériovej podobe prednedávnom obleteli svet, veľa nadšených však nehľadajte. Veľkým sklamaním je spracovanie, zlé lícovanie je badateľné na prednej kapote aj v oblasti c-stĺpika. Aj keď veríme, že sa to Tesle podarí opraviť, kvalitatívne problémy zaznamenali aj majitelia modelov S a X. Okrem iného, fotografie nám poskytli pohľad aj do sériového interiéru. Ten je skutočne minimalistický a dokonca bez budíkov pred volantom. Všetky systémy sa pritom budú ovládať z centrálneho dotykového displeja, orientovaného na šírku.


Zavítajte do našej galérie a posúďte sami!




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



ROZHOVOR

Martin Jahn zo Škoda Auto: Budeme ponúkať spaľovacie autá, kým to bude legislatívne možné; ale racionálne plánovať sa dá iba na dva roky.

  • Otvorený rozhovor odpovedá na viaceré otázky o budúcnosti značky Škoda. Racionálne môžeme odhadovať budúcnosť na dva roky, prekvapuje Jahn v rozhovore pre denník Autoviny.sk.

     Rozprávali sme sa o nástupe elektromobility, zmene na luxusnú značku, ale aj o tom, či je zmena spotrebiteľského správania dôvodom na zmenu obchodného modelu automobilky. Veľmi jednoznačne sa Jahn vyjadril aj o budúcnosti úžitkových vozidiel pod značkou Škoda.
  • MOTO

    BMW R 1250 RS: Rýchlo a ďaleko

  • Mníchovský dvojvalcový motor typu boxer neodmysliteľne patrí k ikonickému cestovnému enduru, ktorému nik nepovie inak ako GS.

     Lenže keď už konštruktéri majú túto techniku, vedia ju použiť aj v iných modeloch. a pre inú cieľovú skupinu. Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 3/2024
  • Nový model

    Malé žihadlo. Nová Cupra Born VZ má mohutnejší výkon, adaptívne tlmiče a bubnové brzdy. Na jeden záťah prejde až 570 km

  • VZ je skratkou slova Veloz, čo znamená po španielsky rýchly a tradične označuje najvýkonnejšie verzie modelov značky.

     CUPRA Born VZ má výkon zvýšený na 240 kW (326 k), zrýchľuje z 0 na 100 km/h za iba 5,7 sekundy a maximálnu rýchlosť má elektronicky obmedzenú na 200 km/h. V minulom roku CUPRA predala 45 300 kusov Bornu, čo predstavuje medziročný nárast o 44,4 %.