Brutálny Ford Ranger Raptor má slovenské ceny. Výkonný pick-up dostal tlmiče plnené olejom s teflónom aj režimy výfuku
V porovnaní s klasickým Rangerom sú vylepšenia mimoriadne.
Vydané Text: Erik Stríž



Zadný nárazník je vytvarovaný tak, aby plnil funkciu nástupného schodíka na korbu, keď sú dvierka zatvorené.

Rám podvozka a nápravy nového Ford Ranger Raptor (2023)

Moderný, ale ešte stále primerane analógový. Displeje sú v strede aj pred volantom, ale Ranger Raptor nezabúda, že mechanické ovládače a tlačidlá sú stále tie najviac ergonomické.

Na zadných športovo vyzerajúcich sedadlách má byť dosť miesta pre troch dospelých. Stredové operadlo možno vyklopiť do polohy lakťovej opierky.

Nastavenie režimu „hluku z výfuku“. Ten najintenzívnejší, Baja, je však určený len do terénu.
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk