Otestovali sme spotrebu Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Allgrip s automatickou prevodovkou
Suzuki Vitara nie je najvzrušujúcejším crossoverom na trhu, no patrí medzi najprístupnejšie modely s vynikajúcim pomerom cena/výkon. Takže sa vám bude páčiť viac, ako si myslíte. Testovali sme verziu 1.4 BoosterJet so šesťstupňovým automatom.
Vydané Text: Erik Stríž




**Výkon** 103 kW (144 k) pri 5 500 ot./min.
**Krútiaci moment** 220 Nm pri 1 500 ot./min.
**Pohon a podvozok**: 6-st. automatická dvojspojková prevodovka, pohon všetkých kolies, vpredu McPherson, vzadu torzná priečka.
**Brzdy** vpredu aj vzadu kotúčové, vpredu s vnútorným chladením.
**Pneu** 215/55 R 17.
**Batožinový priestor** 375/1 120 dm3
**Rozmery**: 4 175 × 1 775 × 1 610 mm, rázvor 2 500 mm
**prevádzková/celková hmotnosť** 1 195/1 730 kg,
**objem nádrže** 47 l
**Najvyššia rýchlosť** 200 km/h
**Zrýchlenie** 0 – 100 km/h 10,2 s
**Spotreba** 6,1 l/100 km
**Emisie CO2** 139 g/km
**Cena/testované auto** 19 490 €/23 030 €
**Konkurenti**: Opel Crossland X, SEAT Arona, Fiat 500 X
# Test Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Allgrip 6AT
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk