Hyundai pomáha čistiť moria aj pláže! Pre zozbieraný odpad má špeciálne využitie

Celkovo spoločnosť Healthy Seas vyzbierala v tomto roku vďaka podpore Hyundai viac ako 78 ton odpadu
Vydané  Text: 

Od začiatku svojho partnerstva v apríli 2021 spoločnosti Hyundai Motor a Healthy Seas doteraz uskutočnili už jedenásť spoločných aktivít v siedmich európskych krajinách. Spoluprácu obe strany začali s jasným cieľom, ktorým je záväzok rozvíjať udržateľnú spoločnosť **bojom proti znečisteniu morí a oceánov, pestovaním podmorských ekosystémov a riadením obehového hospodárstva.** Aktivity partnerstva siahajú od činností zameraných na zber odpadu – ako je čistenie pláží a potápačské akcie na výlov opustených rybárskych sietí – až po vzdelávacie programy pre deti a miestne komunity o dôležitosti udržiavania čistoty svetových oceánov. *„Zaviazali sme sa realizovať našu víziu Progress for Humanity (Pokrok pre ľudstvo) prostredníctvom všetkých našich aktivít. Nestačí, že sme lídrom v oblasti čistých a budúcich riešení mobility, ale prijímame aj opatrenia na ochranu podmorského sveta,“* hovorí Michael Cole, prezident a generálny riaditeľ Hyundai Motor Europe. *„Je mimoriadne, čo sa nám doteraz podarilo dosiahnuť vďaka partnerstvu so spoločnosťou Healthy Seas. V budúcom roku sa tešíme na rozšírenie spolupráce s pobrežnými komunitami, deťmi a našimi zamestnancami.* V rámci partnerstva Hyundai podporuje spoločnosť Healthy Seas v ich potápačských aktivitách pri výlove a odstraňovaní tzv. sietí duchov. Partnerstvo doteraz podporovalo **ponory na čistenie mora v okolí Ijmuidenu v Holandsku, talianskej Lampedusy, Newcastlu vo Veľkej Británii, nemeckého Norderney a Tossa del Mar v Španielsku.** V rámci všetkých čistiacich činností pomáhalo 72 dobrovoľných potápačov vyloviť siete duchov a iný odpad z európskych vôd.
**Či už pri skúmaní vrakov lodí, útesov alebo pláží, spoločnosť Healthy Seas vyzbierala viac ako 78 ton odpadu,** vrátane pascí na kraby a homáre, olova a iného morského odpadu. *„Veľmi si vážime naše partnerstvo so spoločnosťou Hyundai, pretože nám umožňuje realizovať projekty, ktoré majú pozitívny vplyv na životné prostredie v takom rozsahu, aký sme si nikdy nedokázali predstaviť,“* hovorí Veronika Mikos, riaditeľka Healthy Seas. „Bolo pre nás potešením spolupracovať s Hyundai a tešíme sa, že v nasledujúcom roku spoločne dosiahneme ešte viac.“ ### Od odpadu k udržateľným produktom Premieňajúc odpad na nový zdroj, zakladajúci partner spoločnosti Healthy Seas, Aquafil, **regeneruje nylonové časti sietí spolu s iným nylonovým odpadom na nylon ECONYL®.** Táto recyklovaná nylonová priadza sa používa na výrobu udržateľných produktov, ako sú plavky a koberce. Od uvedenia plne elektrického crossoveru IONIQ 5 na trh začiatkom tohto roka dáva Hyundai európskym zákazníkom možnosť vybaviť svoj IONIQ 5 **trvalo udržateľnými podlahovými rohožami vyrobenými práve z vlákna ECONYL®.**




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.