Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Atmosfera
Dacia Duster patrí k najobľúbenejším SUV modelom na našom trhu. Nedávno však došlo k zásadnej zmene v ponuke motorov a základný atmosférický agregát bol nahradený prepĺňaným trojvalcom. Existuje dôvod na obavy?
Pod príspevkami sme nachádzali veľké množstvo komentárov týkajúcich sa porovnania atmosférických štvorvalcov s prepĺňanými maloobjemovými trojvalcami, ktorým mnohí majitelia áut jednoducho neveria. **Rozhodli sme sa preto zobrať 1.0 TSI a porovnať ho s tradičným zástupcom benzínových atmosférických motorov – štvorvalcovou 1,6-kou.** Na prvý pohľad by sa pritom mohlo zdať, že po stránke výkonu má navrch práve modernejšia Scala…. Prečítať celé