Nová éra Citroënu

Krízové časy sa automobilka Citroën rozhodla využiť na výraznú zmenu svojho imidžu. Jeho súčasťou je aj koncept DS Inside.

Deväťdesiat rokov po svojom založení sa Citroën rozhodol modifikovať svoje logo. Okrem toho chce výrazne zmeniť prístup k zákazníkom a pridá aj niekoľko zaujímavých noviniek. Vizuálnu identitu značky si zobrala na starosť agentúra Landor. Nové logo charakterizujú oblé línie, trojdimenzionálna kresba a absencia orámovania. Korporátna červená dostala trochu tmavší odtieň. Nové produkty Citroënu má charakterizovať slogan „Créative Technologie“. Hlavnými piliermi budú aj v budúcnosti ekológia, priestor pre pasažierov a bezpečnosť. Nekonformná dizajnová štylizácia sa má viac preniesť aj do reklamy a vonkajšej prezentácie značky. S tým súvisí aj redizajn korporátnej webstránky a jej národných mutácii. Športové oddelenie sa premenuje z Citroën Sport na Citroën Racing.

V oblasti prístupu k zákazníkom pripravil Citroën novú architektúru predajní. Jej vzor si fanúšikovia môžu pozrieť v Paríži na adrese Champs-Elysées, C\_42. Okrem toho je súčasťou zmeny aj lepší prístup k informáciám a vrúcnejší prístup k zákazníkovi v showroome. V servise to znamená presný čas objednania a zvlášť opatrnú manipuláciu s autom. Zákazník taktiež dostane čo najúplnejšie informácie a na niektoré činnosti môže sám dohliadať.

V oblasti produktov plánuje Citroën v priebehu najbližších troch rokov šesť nových modelov pre Európu. To znamená každého pol roka jednu novinku. Ich filozofiu je štýlová praktickosť a radosť z používania. Všetko by sa pritom malo odohrávať v zaujímavých cenových reláciách. Prvou lastovičkou je v tomto smere práve koncept DS Inside. Ten by sa mal už blízkej budúcnosti dostať do sériovej výroby a časom dostane ešte dvoch súrodencov. Spolu tak vytvoria nový produktový rad DS (Different Spirit = iný duch), ktorý sa postaví vedľa súčasného označenia C.