Nová éra Citroënu

Krízové časy sa automobilka Citroën rozhodla využiť na výraznú zmenu svojho imidžu. Jeho súčasťou je aj koncept DS Inside.
Vydané Text: 
Deväťdesiat rokov po svojom založení sa Citroën rozhodol modifikovať svoje logo. Okrem toho chce výrazne zmeniť prístup k zákazníkom a pridá aj niekoľko zaujímavých noviniek. Vizuálnu identitu značky si zobrala na starosť agentúra Landor. Nové logo charakterizujú oblé línie, trojdimenzionálna kresba a absencia orámovania. Korporátna červená dostala trochu tmavší odtieň. Nové produkty Citroënu má charakterizovať slogan „Créative Technologie“. Hlavnými piliermi budú aj v budúcnosti ekológia, priestor pre pasažierov a bezpečnosť. Nekonformná dizajnová štylizácia sa má viac preniesť aj do reklamy a vonkajšej prezentácie značky. S tým súvisí aj redizajn korporátnej webstránky a jej národných mutácii. Športové oddelenie sa premenuje z Citroën Sport na Citroën Racing. V oblasti prístupu k zákazníkom pripravil Citroën novú architektúru predajní. Jej vzor si fanúšikovia môžu pozrieť v Paríži na adrese Champs-Elysées, C\_42. Okrem toho je súčasťou zmeny aj lepší prístup k informáciám a vrúcnejší prístup k zákazníkovi v showroome. V servise to znamená presný čas objednania a zvlášť opatrnú manipuláciu s autom. Zákazník taktiež dostane čo najúplnejšie informácie a na niektoré činnosti môže sám dohliadať. V oblasti produktov plánuje Citroën v priebehu najbližších troch rokov šesť nových modelov pre Európu. To znamená každého pol roka jednu novinku. Ich filozofiu je štýlová praktickosť a radosť z používania. Všetko by sa pritom malo odohrávať v zaujímavých cenových reláciách. Prvou lastovičkou je v tomto smere práve koncept DS Inside. Ten by sa mal už blízkej budúcnosti dostať do sériovej výroby a časom dostane ešte dvoch súrodencov. Spolu tak vytvoria nový produktový rad DS (Different Spirit = iný duch), ktorý sa postaví vedľa súčasného označenia C.







ODPORÚČANÉ


ZO SVETA

Nové 100 % clo na elektromobily z Číny bude realitou! A to je len začiatok

  • Americký automobilový priemysel a regulačné orgány sa obávajú, že ak sa čínske elektrické vozidlá dostanú do Spojených štátov, domáce značky im nebudú schopné konkurovať. Bidenova administratíva však údajne dospela k tomu, čo považuje za riešenie: Na čínske elektrické vozidlá zavedie plné 100-percentné dovozné clo.