MTM + Scirocco = 272 koní!

Firma Motoren-Technik-Mayer predstavila MTM Scirocco R, ktoré je transformáciou nového sériového kupé VW takmer na pretekárske náradie.
Vydané  Text: 
Seriózni tuneri sa už dávno neobmedzujú iba na trápne samolepky či žehliace dosky na zadnú kapotu so spornou aerodynamickou funkčnosťou, ale berú to komplexne. Podľa ladičskej garáže Motoren-Technik-Mayer si takýto komplexný prístup zaslúži aj nový Volkswagen Scirocco, pre ktorý pripravili sadu na zvýšenie výkonu motora, podvozok MTM Clubsport, výfukový systém so štyrmi koncovkami, či vysokovýkonné brzdy MTM Brembo. Pod kapotou sa v MTM rozhodne potešili prepĺňaným motorom, ktoré sú ako východisko pre tuning priam ideálne. Výsledkom ich ladičského snaženia v tejto oblasti sú až tri rozličné stupne zvýšeného výkonu: 180 kW (245 k), 184 kW (250 k) a dokonca až 200 kW (272 k) pri 6080 otáčkach za minútu, s adekvátne zvýšeným krútiacim momentom: až 380 Nm. Len pripomíname, že sériový výkon najsilnejšej verzie pôvodného benzínového dvojlitra TSI pod kapotou modelu Scirocco je 147 kW (200 k). Výfukový systém, ktorý umožní nadopovaným motorom dosť dobre dýchať, dokáže MTM vyrobiť kompletne celý, vrátane všetkých troch tlmičov. Materiálom je samozrejme nehrdzavejúca oceľ a počítajte aj s upraveným nástavcom pod zadným nárazníkom, aby bolo možné použiť až štyri koncovky výfukov. Kto vysoko rúbe, nízko padá, hovorí príslovie. Chlapíci od MTM však nič nepodcenili, a tak dokáže ich Scirocco R nielen zrýchľovať, ale aj spomaľovať. O to sa môžu postarať na prednej náprave až osempiestikové (!) brzdiče MTM Brembo, ktoré sa zahryznú do kotúčov priemeru 330, 365, alebo dokonca až 380 mm. Vysokovýkonné brzdy nielen dobre brzdia, ale aj efektne vyzerajú. MTM Scirocco R ich vystavuje na obdiv pod vzdušnými ľahkými 19- alebo dokonca až extrémnymi 20-palcovými diskami kolies dizjanu „bimoto“, v prípade potreby s podložkami hrubými 20 mm na každej náprave. Pri zemi pridrží MTM Scirocco R zdokonalený mechanický grip podvozka MTM Clubsport. Sady pružín a tlmičov dokážu znížiť svetlú výšku o 20-40 mm na prednej a 15-35 mm na zadnej náprave. Čoskoro má byť k dispozícii adaptívny regulovateľný podvozok MTM F-Cantronic.








Pokračujte na ďalší príspevok »



LÁSKA NA PRVÝ AJ DRUHÝ POHĽAD

Ideálne vyváženie hodnoty a ceny / Dlhodobý test Kia Ceed 1.5 T-GDi 6MT Sport

  • Neverte im, keď tvrdia, že potrebujete prémiové auto, aby ste si splnili sny. Každému záleží na cene, nenechajte sa preto zahanbiť tým, že cielene hľadáte nové auto s najlepším balansom ceny, hodnoty, techniky a estetiky.

     Kia Ceed je stálicou, ktorá je overená, obľúbená a vytrvalo na poprednej pozícii, pokiaľ ide o ponúkanú výbavu vzhľadom na cenu - dokonca aj v stupni výbavy s názvom Sport. Foto: Juraj Hrivnák
  • Výpadok Slovensko.sk

    Portál Slovensko.sk má problém, elektronicky so štátom cez Chrome a Edge nevybavíte nič. Návod, ako to obísť

  • Kto chcel využiť týždeň so sviatkom na to, aby si vybavil záležitosti, ktoré od neho vyžaduje štát, má smolu. Portál Slovensko.sk naďalej trápia výpadky pre najčastejšie používané prehliadače internetu.

     Riešenie spočíva v nainštalovaní alternatívnych prehliadačov Opera alebo Firefox. 
  • Slovensko

    Vyvlastňovanie je štandardný inštitút, ktorý spomína aj ústava, tvrdí rezort dopravy pri zákone o strategických investíciách

  • V priebehu apríla rezort dopravy vykonal kroky, ktoré povedú k rýchlejšej a bezpečnejšej preprave nielen na východe Slovenska.

     Parlament schválil zákon o strategických investíciách a na rozvoj verejnej dopravy v regiónoch sa vyčlenilo 350 miliónov eur. Sporným miestom má byť ľahšie dostupné vyvlastňovanie.