Zomrel Ove Andersson

Dlhoročný šéf športovej divízie Toyoty sa stal obeťou dopravnej nehody počas veteránskej rely v Južnej Afrike.
Vydané  Text: 

Podľa dostupných informácii sa Anderssonove auto čelne zrazilo s nákládným automobilom. Ove Andersson, narodený 3.1.1938 vo Švédsku, sa najprv preslávil ako jazdec rely v sedemdesiatych rokoch minulého storočia. Jeho súkromný tím sa neskôr premenil na Toyota Team Europe, ktorý sa postaral o viacero úspechov japonskej značky v rely a vytrvalostných pretekoch. Továreň tímu v Kolíne sa neskôr stala základňou pre tím F1, ktorý Andersson viedol do konca roku 2003. Potom ešte nejaký čas pôsobil ako externý konzultant tímu.








Pokračujte na ďalší príspevok »



Redakčný špeciál

Finále testu AUDI Q8 SUV: Skvelé auto, čo dodať. Sumarizujeme dôvody, prečo by ste si ho mali kúpiť aj vy

  • Audi Q8 SUV je síce športové auto, ale aj rodinné. Je to SUV, ale s estetikou kupé a bezrámovými oknami ulahodí aj oku estéta. No a technologická vyspelosť, to je triumf, ktorý má Audi pripravený pre každého zákazníka bez ohľadu na stupeň výbavy.

     Pozrite sa s nami na tri časti seriálu o Audi Q8 SUV.  
  • Autopriemysel

    Mali by sa dotácie na autá zrušiť, aby sa vyhovelo lízingovkám? Automobilky im už zaručujú odkup, pretože ceny áut klesli

  • Nízke ceny automobilov všetkým nevyhovujú. Výrobcovia ich majú vykupovať späť, aby nezdeformovali vlastný trh, čím sa dostávajú do nebezpečného kolotoča rizík.

     Lízingové spoločnosti požadujú od výrobcov elektromobilov uistenie, že budú spätne odkupovať vozidlá. Bránia sa tak pred rizikami na trhu s ojazdenými autami. 
  • Spravodajstvo

    Polícia ponúka prácu aj tento rok. Koľko zarobí poriadkový a dopravný policajt či IT expert?

  • Aktuálna ponuka práce v Policajnom zbore je pomerne pestrá, náborová kampaň pokračuje aj v tomto roku.

     Byť policajtom nie je práca pre každého, vyžaduje viac ako iba fyzickú zdatnosť.  Na svoje prídu aj IT špecialisti, hoci ponúkané mzdy možno považovať za nedostatočne konkurencieschopné.