Mazda MX-30: Naozaj ekologická
Keď už Mazda niečo spraví, môžete sa staviť, že to bude poriadne. Tento prístup zvolila aj pri svojom historicky prvom elektromobile. A k tomu, či ho potrebujete, zaujíma nezvyčajne úprimný postoj.
Vydané Text: Erik Stríž










Mazda MX-30 | |||
Verzia |
Jednotky |
e-Skyactiv GT | |
Motor |
|
Synchrónny elektromotor | |
Batéria |
Inzercia |
Li-ion 35,5 kWh | |
Nabíjanie 20 – 80 % (rýchle AC/DC) | 3 h/36 min | ||
Prevodovka/počet stupňov |
|
A1 | |
Najvyšší výkon |
kW (k) |
107 (145) | |
Najvyšší krút. moment |
Nm |
270,9 | |
Dĺžka x šírka x výška/rázvor |
mm |
4 395 × 1 795 × 1 555/2 655 | |
Batožinový priestor |
dm3 Inzercia |
366/1 171 | |
Najvyššia rýchlosť |
km/h |
140 | |
Zrýchlenie 0-100 km/h |
s |
9,7 | |
Kombinovaná spotreba |
kWh/100 km |
19 | |
Dojazd |
km |
200 | |
Cena |
€ |
33 990 |
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk