Aktuality

Hyundai je podľa verejnosti najlepšie komunikujúcou automobilkou roku 2019

Hyundai Tucson 1.4 T-GDi N Line

V poradí už 6. ročník národnej súťaže Hermes komunikátor roka, ktorý hodnotí najlepšiu komunikáciu medzi firmami a zákazníkmi, priniesol významné ocenenie pre automobilovú značku Hyundai. Tá získala prestížnu CENU VEREJNOSTI 2019 v kategórii Automobily.

Hermes komunikátor roka je národná súťaž, ktorá hodnotí kvalitu komunikácie medzi firmami a zákazníkmi. Do hlasovania verejnosti sa v roku 2019 zapojilo vyše 45-tisíc ľudí. Hyundai získal cenu verejnosti v Hermes komunikátor roka po prvý raz, čím sa mu podarilo zosadiť z trónu tradičných víťazov hlasovania verejnosti z predchádzajúcich ročníkov.

Za značku Hyundai ocenenie prevzal Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia (vľavo)
Zdroj: Hyundai Motor Slovakia

„Teší nás každé ocenenie, ale najväčšiu radosť máme z pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov a fanúšikov. Ocenenie v súťaži Hermes komunikátor roka v hlasovaní verejnosti si mimoriadne ceníme, pretože nám naznačuje, že naša transparentná, férová a autentická komunikácia nachádza u verejnosti pozitívnu odozvu,“ povedal pri preberaní ceny Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia (na fotografii vľavo).

Prečítajte si aj:


Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie

Test Moto Guzzi V7 Stone 850 v auto motor a šport č. 8/2022 na strane 82
MOTO

Nefalšovaný zážitok / Test Moto Guzzi V7 Stone 850

Začiatok leta vyhnal teploty do šialených výšok. Preto keď sa nám v redakcii objavila žlto-čierna Moto Guzzi V7 Stone, hľadali sme spôsob, ako naplno využiť jej potenciál na schladenie sa. Keďže vieme, že Záhorie ponúka veľa zážitkov spojených s vodou, dlho sme neváhali.