Spomínate si na sytič? Na čo slúžil a prečo dnes v autách nie je?
Kto rád spomína na kilometre prejazdené na Škode Favorit, Škode 120 alebo dokonca na Trabante, ten si nepochybne spomenie aj na sytič. Táto otravná, ale pritom absolútne nevyhnutná súčiastka je dnes prekonaná a mladšie ročníky o nej možno nikdy nepočuli.
Vydané Text: Erik Stríž


Ručný sytič na Škode Favorit 135L (zdroj: skoda-virt.cz)

Interiér vozidla Škoda 105 L (zdroj: johnnythehuster.sweb.cz)

Ručná brzda a sytič vo vozidle Škoda 105 L (zdroj: johnnythehuster.sweb.cz)

Sytič sa v Trabante nachádzal naľavo pod volantom (screenshot z Youtube videa)
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk