Slováci si vyberajú kávu na základe jej kvality, ukázal prieskum Slovnaftu
Pri príležitosti Medzinárodného dňa kávy, ktorý svet oslavuje 1. októbra, zrealizoval Slovnaft „Veľký kávičkársky prieskum“. Ten jednoznačne ukázal, že väčšina Slovákov si kávu vychutnáva viackrát do dňa a pijú ju najmä pre jej chuť a vôňu. Slovnaft prevádzkuje v rámci svojej maloobchodnej siete 155 predajní Fresh Corner, ktoré každý deň predajú viac ako 20 tisíc šálok kávy.
Vydané Text:
Slovnaft v závere septembra uskutočnil online prieskum (prieskum sa realizoval prostredníctvom sociálnej siete Facebook a zapojilo sa do neho 1050 respondentov), ktorý bol zameraný na zvyky Slovákov spojených s pitím kávy. Káva je podľa prieskumu dôležitou súčasťou života až 90 % opýtaných, ktorí si ju vychutnávajú minimálne raz do dňa. Osem ľudí z desiatich si dopraje kávu hneď po prebudení v pohodlí domova a okrem vône a chuti ju pijú najmä kvôli tomu, že je to ich rituál. **Najobľúbenejšou kávu pre viac ako polovicu respondentov (53 %) je espresso**, ktoré dominuje aj v predajoch siete Fresh Corner. Až sedem z desiatich ľudí sa pri výbere miesta pre kúpu kávy zameriava na jej kvalitu a následne aj na atmosféru, pomer ceny a kvality a komfort. Práve na to sa sústredí aj sieť Fresh Corner. „Slovnaft bol vždy v očiach zákazníkov spojený s vysokou kvalitou paliva a na rovnakú úroveň chceme dostať aj nepalivový tovar a využiť jeho potenciál. Preto sa zameriavame na maximálnu kvalitu v predajniach Fresh Corner s dôrazom na kávu a občerstvenie,“ povedala riaditeľka maloobchodnej siete Slovnaft Timea Reicher. Káva vo Fresh Corneri pochádza z plantáží z celého sveta. Proces jej výberu sa začal ochutnávkou 40 rôznych zmesí kávy, z ktorých profesionálni baristi vybrali tie najlepšie. Následne ich degustovali zákazníci, ktorí spravili svoj výber. Vo výslednej zmesi kávy sa teda stretávajú chute odborníkov aj zákazníkov. Zložením je káva zo 70 % arabica a z 30 % robusta, čo zabezpečuje jej vyrovnanú chuť. Tá je prispôsobená talianskemu typu praženia a vhodná nielen na prípravu talianskeho espressa, ale aj cappuccina či latte.
Pokračujte na ďalší príspevok »
AKTUALITA
Nový dizajnový jazyk značky Renault odhalený v novinke Symbioz!
Model je zameraný na širokú zákaznícku základňu, od rodín, až po firemné vozové parky.
Fúzia obľúbenej klasiky a moderných prvkov.História autopriemyslu
Rolls-Royce oslavuje 120 rokov na automobilovej scéne. Spoznajte príbeh tejto ikonickej značky
Rolls-Royce bola vždy značka luxusu, dnes nové modely stoja od 200-tisíc eur vyššie, pričom za špeciálne vyrobené exempláre sa platia desiatky miliónov.
Autopriemysel v Rusku
Rusi skutočne vyrábajú falošné Citroëny C5 Aircross, už mieria k zákazníkom
Je to škandál, aký nemá v histórii autopriemyslu obdobu. Napriek tomu zrejme Stellantis nemá dosť silné páky, aby Rusov zastavil.
Servis
Štatistika porúch ADAC 2024: Ktoré jazdené autá sú najviac a najmenej spoľahlivé? Majú elektromobily menej porúch?
Ktorý jednoduchý komponent najčastejšie paralyzuje autá? Štatistika porúch od ADAC je analýza zahŕňajúca 156 modelových radov vozidiel.
Nová štatistika poruchovosti ADAC ukazuje nielen to, ktoré autá sa v roku 2023 kazili najčastejšie, ale aj to, či sú skutočne elektromobily spoľahlivejšie.Rozhovor
Milovník áut Craig Ramsay o autách, šoférovaní a hokeji: Ako si užil vlajkovú loď Škoda Superb?
Craig Ramsay, tréner našej hokejovej reprezentácie, mal ako jeden z prvých na Slovensku možnosť na týždeň otestovať úplne nový model Škoda Superb.
V exkluzívnom rozhovore pre Škoda Storyboard prezradil, ako sa mu jazdilo, akým je šoférom, čo pre neho znamená svet áut a čo vlastne poháňa prvého muža našej hokejovej reprezentácie? Samozrejme, podelil sa aj o to, ako vidí šance na prípadný úspech jeho zverencov na blížiacich sa hokejových majstrovstvách sveta.Prestavujeme nový SUPERB COMBI: Ohromujúce funkcie, prepracované pohony aj skvelé detaily v interiéri
Nanosenzory, inteligentné ovládače Smart Dials a početné historické prvenstvá. Nová generácia vozidiel Škoda Superb Combi je ako zhmotnený recept na dokonalé auto.
Biznis
Hedin Mobility Group konsoliduje svoju maloobchodnú divíziu pod značkou Hedin Automotive
Skupina Hedin Mobility Group je jedným z najväčších európskych predajcov vozidiel. Sieť predajcov skupiny sa rozprestiera v 12 krajinách, zahŕňa viac ako 330 prevádzok a zastupuje viac ako 40 značiek vozidiel.
Doteraz každá krajina pôsobila pod miestnymi značkami, ale v roku 2024 sa všetky prevádzky zjednotia pod spoločnú značku Hedin Automotive.Spravodajstvo
Nový Renault Captur: Slovenské ceny, výbavy a podrobnosti o lacnom malom SUV
Renault Captur je šikovné nielen mestské vozidlo s dizajnom väčšieho SUV, hoci rozmerovo patrí k menším.
Nové MINI Aceman: premiéra značky výlučne na elektrický pohon
Úplne nové MINI Aceman ponúka dojazd až 406 kilometrov, pričom ceny začínajú od 37 115 EUR.
Čo nové výrobcovia do vozidla priniesli?Poradca
Agresívni policajti či konanie v medziach zákona?
Kedy vás policajti môžu zastaviť, aké sú ich kompetencie po zastavení a čo už je za hranou?