Prečo autá stále používajú sklo a nie tvrdé plexisklo?
V dobe, keď sa takmer všetko vyrába z plastu, ostávajú okná áut stále zo skla. Prečo je tomu tak?
Vydané Text: Erik Stríž


Austin-Healey Bugeye Sprite (1959)

Fiat 500L

Buick GL8 (2017)
Zdroje:
http://www.themoldingblog.com/2017/01/17/sabic-strikes-gold-with-pc-glazing/
https://weeklypellet.com/2017/01/23/the-dream-of-polycarbonate-car-windows-is-still-just-a-dream-updated/
https://www.quora.com/Why-dont-car-companies-use-some-clear-hard-plastic-instead-of-glass-for-windows-and-windshields
http://ecomoto.sk/vyskusali-sme-fiat-500l-na-lpg-jazdi-svizne-ako-na-benzin-ale-za-podstatne-mensie-naklady/
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk