Kuriózna havária v Bratislave: 50-ročná Fiatka 600 sa zrazila s kamiónom

Dnes okolo deviatej ráno sa v Bratislave pod Prístavným mostom udiala kuriózna dopravná nehoda, v ktorej si sily zmerala malá Fiatka s obrovským kamiónom.
Vydané  Text: 

Havária historického Fiatu s kamiónom, Bratislava, 6.4.2018 (foto: redakcia)
Informovať o dopravnej nehode s nadhľadom a vtipným komentárom zvyčajne nie je správne, avšak pri tomto incidente sa očividne nikto nezranil. Škody utrpel 8-kolesový kamión značky Volvo a tiež historický Fiat 600, ktorý sa vyrábal rokoch 1955 – 1969. Odhadujeme teda, že uvedený kus má okolo 50 rokov. Krásne malé autíčko teraz poputuje do servisu, kde ho budú musieť dôkladnejšie opraviť – už podľa jedinej fotografie z nehody usudzujeme, že výmeny sa dočká zadné koleso, možno celá zadná náprava a tiež plechy na ľavom boku auta.
Havária Fiatu 500 zo 70. rokov s kamiónom, Bratislava, 6.4.2018 (foto: redakcia)
Okolnosti nehody nám nie sú zrejmé, z fotografií a našej znalosti predmetnej križovatky však môžeme odhadovať, že vodič Fiatky sa na poslednú chvíľu rozhodol preradiť z pravého odbočovacieho pruhu do prostredného priebežného a vtedy sa dostal do kolízie s kamiónom. Ak by to bolo inak, malý Fiat 600 by sa nedostal do takejto polohy, ktorú vidíte na fotografii. Nehody na cestách sa dejú pravidelne a častokrát by sa im dalo zabrániť iba tým, že by vodiči boli o trocha tolerantnejší a všímavejší. Skrátka, autá sú krásne stroje, ale aj nebezpečné. V článku sme pôvodne uvádzali Fiat 500, za opravu ďakujeme pozorným čitateľom!




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.