Technické údaje Renault Captur TCe 100 Intens


Značka99
ModelCaptur
TypTCe 100 Intens
Rok výroby/modelový ročník2019
Dĺžka4227 mm
Šírka1797 mm
Výška1576 mm
Rázvor2606 mm
Prevádzková hmotnosť1331 kg
Užitočné zaťaženie 1751 kg
Objem batožinového priestoru (min.) 404 až 536 dm3
Objem batožinového priestoru (max.) dm3
Max. výkon100 74 kW
Max. výkon pri5000 ot./min
Max. krútiaci moment160 Nm
Max. krútiaci moment pri2750 ot./min
Max. rýchlosť184 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h13,3 s
Palivobenzín
Objem valcov 999 cm3
Usporiadanie valcov50
Počet valcov3
Poháňaná nápravapredná
Typ prevodovkymanuálna
Počet prevodových stupňov5
Kombinovaná spotreba5,1–5,2 l/100 km
Emisie CO2116–119 g/km
CenaCaptur od 13 400 € | Captur Intens od 15 500 € | Testované vozidlo 18 670 € (vrátane aktuálnych zliav)

Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.