Technické údaje Opel Insignia 2.0 BiTurbo CDTI (2013)


Elektromobily Volkswagen ID.3 a ID.4 môžu odteraz v Európe cez WLAN alebo mobilnú dátovú sieť prijímať rozsiahle technické aktualizácie a získavať nové funkcie.

Vozidlo zákazníka zostáva vďaka aktualizáciám typu „Over-the-Air“ vždy na najnovšej úrovni digitálneho vývoja. Verziu softvéru ID.2.1, ktorá vytvára technické predpoklady pre aktualizácie „Over-the-Air“, majú všetky novo vyrobené modely radu ID. už od 8. kalendárneho týždňa, teda od druhej polovice februára tohto roka.

Elektromobil Volkswagen ID.3

Aj systém infotainmentu profituje z pravidelných aktualizácií

„Volkswagen rýchlym tempom rozvíja digitalizáciu svojich produktov a mení sa na komplexného poskytovateľa hardvéru, softvéru a služieb. Zavedenie aktualizácií „Over-the-Air“ je ďalším dôležitým krokom v našej transformácii na technologickú firmu a vo vývoji nových obchodných modelov,“ povedal Ralf Brandstätter, predseda predstavenstva značky Volkswagen.

Od leta budú mať majitelia modelov Volkswagen ID. každé tri mesiace k dispozícii novú aktualizáciu.

Tieto aktualizácie budú okrem optimalizácie výkonnosti softvéru zahŕňať aj nové funkcie a možnosti individualizácie.

„Tým sa budú všetky dodané modely ID. počas celého životného cyklu udržiavať na aktuálnej úrovni. Aktualizácie Over-the-Air budú v budúcnosti normálne aj v automobile. Vďaka nim budeme všetky dodané modely ID. počas mnohých rokov udržiavať na úrovni softvéru nových vozidiel,“ povedal Thomas Ulbrich, člen predstavenstva Volkswagen pre technický vývoj.

O neustály rozvoj tejto technológie sa bude starať novo založená projektová zložka ID.Digital.

Elektromobil Volkswagen ID.4

Nový softvér ID.2.1 majú štandardne všetky vozidlá vyrobené od 8. kalendárneho týždňa. Zákazníkom, ktorí si už dovtedy prevzali svoj automobil radu ID., bude nový softvér poskytovaný k dispozícii tiež. Budú však musieť jedenkrát navštíviť svojho predajcu.

S novým softvérom bude potom po prvý raz vo veľkoobjemovom segmente možné napríklad aktualizovať riadiace jednotky zabudované vo vozidle bez toho, aby zákazník musel navštíviť autorizovaný servis.

Prvé aktualizácie „Over-the-Air“ sa v súčasnosti úspešne testujú vo vyše 3 000 firemných vozidlách.

Volkswagen tým dosiahol dôležitý míľnik v evolúcii vlastnej architektúry elektroniky.

Softvér sa totiž čoraz viac stáva kľúčovým rozlišovacím faktorom v rámci konkurencie a tým aj rozhodujúcim dôvodom pre kúpu na automobilovom trhu 21. storočia.

 

Prečítajte si aj naše ďalšie články o značke Volkswagen:

[visual-link-preview encoded=“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“]

[visual-link-preview encoded=“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“]

[visual-link-preview encoded=“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“]

[visual-link-preview encoded=“eyJ0eXBlIjoiaW50ZXJuYWwiLCJwb3N0IjoxMTU2OCwicG9zdF9sYWJlbCI6IsSMbMOhbm9rIDExNTY4IC0gTm92w6EgdmxhamtvdsOhIGxvxI8gVm9sa3N3YWdlbiB2wqBwcmVkYWppIG5hIFNsb3ZlbnNrdTogVG91YXJlZyBSIHPCoHBvaG9ub20gcGx1Zy1pbiBoeWJyaWQiLCJ1cmwiOiIiLCJpbWFnZV9pZCI6MTE2MTIsImltYWdlX3VybCI6Imh0dHBzOi8vd3d3LnVuaXRlZGxpZmUuc2svd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjAvMTEvVlctVGlndWFuLVItMjAyMC00NC5qcGciLCJ0aXRsZSI6Ik5vdsOhIHZsYWprb3bDoSBsb8SPIFZvbGtzd2FnZW4gdsKgcHJlZGFqaSBuYSBTbG92ZW5za3U6IFRvdWFyZWcgUiBzwqBwb2hvbm9tIHBsdWctaW4gaHlicmlkIiwic3VtbWFyeSI6IlNsb3ZlbnNrw70gVm9sa3N3YWdlbiBwdXN0aWwgcHJlZGFqIG5vdsOpaG8gbW9kZWx1IFRvdWFyZWcgUiwga3RvcsO9IGplIHbCoHPDusSNYXNub3N0aSBuYWp2w71rb25uZWrFocOtbSB6w6FzdHVwY29tIMO6c3BlxaFuw6lobyByYWR1IHZlxL5rw6lobyBTVVYuIE5vdsOhIHZsYWprb3bDoSBsb8SPIHpuYcSNa3kgc2EgcHJlZMOhdmEgb2QgODTCoDEzMCBldXIuIiwidGVtcGxhdGUiOiJ1c2VfZGVmYXVsdF9mcm9tX3NldHRpbmdzIn0=“]

 

 

 

ZnačkaOpel
ModelInsignia
Typ2.0 BiTurbo CDTI
Rok výroby/modelový ročník2013
Dĺžka4842 mm
Šírka1856 mm
Výška1498 mm
Rázvor2737 mm
Prevádzková hmotnosť1664 kg
Užitočné zaťaženie541 kg
Objem batožinového priestoru (min.)530 dm3
Objem batožinového priestoru (max.)1075 dm3
Max. výkon195 kW
Max. výkon pri4000 ot./min
Max. krútiaci moment400 Nm
Max. krútiaci moment pri1750-2750 ot./min
Max. rýchlosť230 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h8,7 s
Palivonafta
Objem valcov1956 cm3
Usporiadanie valcov50
Počet valcov4
Poháňaná nápravapredná
Typ prevodovkymanuálna
Počet prevodových stupňov6
Kombinovaná spotreba4,7 l/100 km
Emisie CO2125 g/km
Cena

Pokračujte na ďalší príspevok »