Úryvok článku z auto motor a šport č. 3/2022, strana č. 61
Špecialita verzie GT spočíva vo výbave navyše, ktorú tento 3-valcový stroj ponúka oproti štandardnej verzii. Ide o semiaktívny podvozok a bočné kufre — aby ste si svoje cestovateľské chúťky užili čo najviac a neschádzali z motocykla úplne vyšťavení a vytrasení. Ale usmiati a s vôľou pokračovať.
Pretože Yamaha spravila na modeli Tracer veľké veci. Napriek zvýšenému podvozku váži len niečo viac ako 200 kg, no vďaka skúsenostiam zo superšportov a naháčov sa ovláda veľmi ľahko a jednoducho. Až si pomyslíte, že za prísnym pohľadom predných LED svetlometov, ktoré sa vo verzii GT dodávajú aj s možnosťou prisvecovania do zákrut, sa skrýva niektorý z mimozemských transformerov.
Toto presvedčenie umocní aj preskúmanie prístrojovej dosky. Japonci sa rozhodli pre netradičné usporiadanie s dvoma 3,5-palcovými displejmi. Na ľavom vidíte rýchlosť, otáčky, zaradený stupeň a podstatné informácie z palubného počítača. Vpravo sa v štyroch blokoch zobrazujú nastavenia jednotlivých systémov.

Tento obsah je vyhradený
pre predplatiteľov časopisu auto motor a šport
Prihláste sa do svojho účtualebo si objednajte online predplatné hneď teraz.
Ak ste sa už prihlásili, celý článok nájdete
v elektronickej verzii časopisu auto motor a šport č. 3/2022, strana č. 61.