Konečne! Nový Karoq otestovali aj Šoko, Evelyn a Junior, nič lepšie dnes neuvidíte!

Vstavané fény, vzduchové vankúše otvorené za nanosekundu a testovanie v drsnej prírode prímestského charakteru. Tak testujú autá Šoko Tabaček, Junior a Evelyn.
Vydané Text: 
Juraj Šoko Tabaček testuje Škodu Karoq
Minulý týždeň sme písali o tom, že škodovka vymyslela vtipnú kampaň na SUV-čko Karoq. Využila známe osobnosti známe predovšetkým zo stand-upov a internetu, aby nové auto otestovali s vlastnými slovami zhodnotili.

Juraj Šoko Tabaček

Naposledy to bola Lujza Schrameková-Garajová, tentokrát sa stretávame s Jurajom Šokom Tabačekom, moderátorom Juniorom internetovou hviezdičkou Evelyn, Evou Kramerovou. Ak som predtým písal, že od Šoka očakávame test v kontexte skautingu, mýlil som sa. Šokova typická postava šušlavého sympaťáka sa týkala lesa iba čiastočne, veď posúďte:

Evelyn

Spoločne so Šokom svoj príspevok zverejnila aj Evelyn, pričom sa na Karoq pozrela z pohľadu blondínky. Páčia sa jej napríklad automatické stierače, ktoré z čelného skla odstránia všetky vajíčka od hejterov a vstavané fény, vďaka ktorým môže mať vietor vo vlasoch aj v stojacom aute.

Junior

Už ostáva iba moderátor Junior, ktorý Karoq hodnotí ako psíčkar. Ale, samozrejme, nie tak, ako by ste čakali. Milovník UPV (ultimátneho psíčkarskeho vozidla) tvrdí, že je Karoq v tejto jeho špeciálnej kategórii najlepší na svete.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




ODPORÚČANÉ


ZO SVETA

Nové 100 % clo na elektromobily z Číny bude realitou! A to je len začiatok

  • Americký automobilový priemysel a regulačné orgány sa obávajú, že ak sa čínske elektrické vozidlá dostanú do Spojených štátov, domáce značky im nebudú schopné konkurovať. Bidenova administratíva však údajne dospela k tomu, čo považuje za riešenie: Na čínske elektrické vozidlá zavedie plné 100-percentné dovozné clo.