Testy
Test Suzuki Swift hybrid: Litrový trojvalec v najlepšej forme
Swift je asi najzábavnejšie auto z tých, ktoré nosia nálepku hybrid. Zábavné v tom zmysle, že si jazdu na ňom skutočne užijete.
Celý test ABARTH 595 Competizione: Zážitok na prvom mieste
Vrčí, kope, trasie, buble, púta pozornosť. Jazdiť Abarth 595 Competizione je skrátka zážitok.
Test Seat Leon 1.4 TGI: Na plný plyn!
Automobily s alternatívnym palivom nemusia byť futuristické koncepty, ktoré si aj tak nikto nekúpi. Keby v januári testovaný Leon nebol oblepený nálepkami CNG, ani by sme nevedeli, že nejazdíme na benzín.
TEST: Mazda CX-5 2,2 Skyactiv-D175 AWD – Nové časy
Napriek tomu, že časy sa zmenili, priority Mazdy ostávajú. Presvedčili sme sa o tom za volantom Mazdy CX-5 s najsilnejším naftovým motorom a manuálnou prevodovkou.
Test Nissan Micra 1.0L 71k: Malé veľké prekvapenie
Nissan Micra má svoje nespochybniteľné klady, najmä v interiéri a dizajne karosérie. Litrový atmosférický motor má síce svoje nedostatky, ale aj na tie sa dá zvyknúť.
TEST Škoda Karoq 1.5 TSI: Nová identita
Nová Škoda Karoq síce stratila niečo z osobnosti svojho predchodcu, no vo všetkých ostatných oblastiach je to lepšie auto, než to, ktoré nahrádza. Testovali sme Škodu Karoq 1,5 TSI Style pre decembrové vydanie časopisu AUTO MOTOR A ŠPORT.
TEST: Dacia Duster 1.5 dCi EDC – Imidž je nanič
Marketingové heslo, ktoré svojho času preslávil Sprite, presne pasuje na mega úspešné rumunské SUV. Ak hľadáte funkčné, kompaktné SUV, s adekvátnym motorom a priestorom pre rodinu a psa, Dacia Duster vás prinúti prehodnotiť priority.
BMW už testuje úplne nový rad 3, dizajnom sa priblíži radu 5
VIDEO - Legendárny rad 3 už prechádza finálnymi testami, aby sa mohol predstaviť ešte v modelovom roku 2019. Najnovšie zábery ukazujú maskované vozidlá počas jázd na okruhu Nürburgring.
TEST: Ford Focus 1.5 EcoBoost ST Line – Všestranný športovec
Všestranný športovec
POROVNÁVACÍ TEST: Škoda Octavia RS vs. RS245 – Domáce derby
Titul najpraktickejšieho športiaka má Škoda Octavia RS vo vrecku prakticky od jej príchodu na trh. Oplatí sa však priplatiť si vyše tritisíc eur za silnejšiu verziu?






