Prichádza február. Ako sa majú vaše novoročné predsavzatia?

Hovorí sa, že prvý mesiac v roku býva v otázkach predsavzatí a pri lámaní zlozvykov zlomový. Ak ho ustojíte, ste na najlepšej ceste zbaviť sa zlozvykov nadobro. Platí to aj pri občasných zakopnutiach. Ak ste zakopli, pochváľte sa, že ste to aspoň skúsili a so zmenou začnite nanovo.
Vydané  Text: 

Zhodiť zopár kilogramov, venovať menej času práci a naopak viac rodine či priateľom, dôslednejšie si sporiť, alebo prestať fajčiť. Toto je základný výber najčastejších novoročných predsavzatí, ktoré si zvykneme na konci starého roka dávať. Cieľom je vstúpiť do nového roka s „lepším ja“. Prečo je však také ťažké tieto predsavzatia splniť? Odborníci sa zhodujú, že dôvodom sú nereálne nastavené ciele a očakávania. Asi najlepším príkladom je redukcia váhy, do ktorej sa púšťame po hlave hneď prvý deň v roku. Obmedzíme príjem potravy, nasadíme nadmerné kombo ovocia a zeleniny, nahodíme vražedné tempo cvičebného plánu. A výsledok? Telo je vyčerpané a hlava v absolútnom strese, pretože sa nám aj napriek tvrdému režimu nepodarilo schudnúť 10 kíl už za prvé týždne. Miesto endorfínov z cvičenia sa vyplaví akurát tak frustrácia a spolu s ňou prichádza aj rezignácia nad zamýšľanými zmenami. Mimochodom, sklamanie z nedosiahnutých cieľov a stres bývajú častým spúšťačom ďalších zlozvykov, s ktorými možno aktuálne zápasíte. ### Posledná cigareta a potom už končím, nadobro Fajčíte? Koľko krát ste skúsili s týmto zlozvykom seknúť zo dňa na deň a aký bol výsledok? Skoncovať s fajčením je rovnako jedným z najčastejších predsavzatí do nového roka. A mnohým sa s cigaretami naozaj aj podarí skončiť, čo je výborná správa. Zaslúži si to veľké uznanie okolia, pretože skoncovať s takýmto nezdravým zlozvykom chce mimoriadne veľa sebazaprenia a disciplíny. Pomáha pri tom, ak sa vedome vyhýbate a eliminujete stresujúce situácie. Sú však medzi nami aj dospelí fajčiari, ktorí aj napriek veľkej snahe nevedia prestať fajčiť. Vedeli ste, že aj vtedy existuje lepšie riešenie ako klasické cigarety, ktoré produkujú cigaretový dym a otravujú navyše aj okolie dospelého fajčiara? Vhodnejšou alternatívou ku klasickým cigaretám sú takzvané bezdymové zariadenia, ako napríklad IQOS. Neprodukujú dym a tým pádom ani nepríjemný cigaretový zápach, ktorý by sa držal na pokožke, oblečení, vo vlasoch, alebo v interiéroch. ### Nový rok v novej dimenzii Zaujímajú vás najnovšie technológie? Mali by ste vedieť, že na trhu máme absolútnu technickú vychytávku v segmente bezdymových zariadení IQOS ILUMA, ktorá ponúka tri druhy zariadení a to IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA a IQOS ILUMA ONE. Všetky tri využívajú prelomovú technológiu indukčného nahrievania tabaku SMARTCORE INDUCTION SYSTEMTM. Táto technológia nahrieva tabak zvnútra. A tak nie je potrebné ani čistenie zariadenia, čo dospelých užívateľov bezdymových zariadení určite poteší. Produkt nie je kompatibilný s predchádzajúcimi generáciami IQOS. Príjemné zemité farby a nadčasový dizajn pôsobia elegantne a dospelí fajčiari a užívatelia bezdymových výrobkov si môžu vybrať zo širokej škály prevedení.
### Vyskladajte si zariadenie podľa svojho vkusu IQOS ILUMA PRIME je dostupný v štyroch farbách: Golden Khaki, Obsidian Black, Jade Green a Bronze Taupe. IQOS ILUMA má na výber z piatich farieb: Moss Green, Pebble Beige, Pebble Grey, Azure Blue a Sunset Red. A na záver IQOS ILUMA ONE a jej päť farebných variácií: Pebble Beige, Pebble Grey, Denim Blue, Moss Green a Sunset Red. Puzdra si môže dospelý užívateľ personalizovať z množstva farieb a textúr, pri zariadeniach IQOS ILUMA a IQOS ILUA PRIME je tiež široký výber materiálov, farieb a textúr krytov, obalov na nabíjačky či ozdobných krúžkov pre nahrievače. * Bezdymové zariadenia IQOS nie sú bez rizika. Dodávajú nikotín, ktorý je návykový. Sú určené len pre dospelých, ktorí by inak pokračovali vo fajčení alebo užívaní iných nikotínových výrobkov.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.