FOTO: Náš prvý kontakt s BMW 320d xDrive, stojí za to?

Tretí apríl sa vo viacerých redakciách niesol v duchu trojek. Rozdali sa 4 vozidlá BMW radu 3 (3.4.2019, náhoda? Myslím, že nie!) a ponúkli nám síce nakrátko, ale predsa, možnosť okúsiť prvé pocity z jazdy.
Vydané  Text: 

Kto neskoro chodí, sám sebe škodí?

Viacerým redakciám boli rozdané autá na test, keďže sa mi podarilo meškať, neostalo na výber a dostali sme 190 koňový dvojlitrový TwinPower Turbo diesel BMW 320d xDrive Limousine. Ostatní si stihli zabookovať výkonnejšiu BMW 330i Limousine.

Kľukato, rýchlo, ale bezproblémovo!

Našu štvorkolku sme sa rozhodli „vyvenčiť“ na výhľad nad rakúske mestečko Hainburg, ktoré leží neďaleko Bratislavy. Spotreba okolo 10 litrov dokazovala, že sme auto nešetrili, no xDrive zvládol kľukaté zákruty smerom k fotografickému spotu na výbornu.

Pár doladení…

Slogan nového BMW radu 3 sa nesie v znamení „VŽDY VO VEDENÍ.“ Aby bol skutočne naplnený, nechýbalo veľa. Vodičom však nedáva na výber z viacerých digitálnych tachometrov, ako sme na to zvyknutí u konkurencie.
Bavoráky dozaista patria k tým autám, ktoré na ulici pútajú pozornosť. Obvzvlášť, ak ho máte vo farbe Portimao Blue, ktoré jednoducho v premávke vynikne. Čo nám ale k maximálnemu exhibionizmu chýbalo bola absencia CarPlay-u… Frajerské pesničky zo Spotify-u som si proste k maximálnemu jazdnému zážitku jednoducho pustiť nevedel. O to viac som si ale mal šancu vypočuť zvuk motora v športovom režime a poviem vám, stálo to zato!

A čo cena?

Len pre zaujímavosť, nami skúšaná verzia stojí 67,097€, z toho za príplatkový M-packet priplatíte 22,697€. Základná cena teda je 44,400€. Nakonfigurovaná verzia BMW 330i Limousine je 69,015€, v základe ju dostanete za 43,200€. Na ďalšie pripravované motorizácie si ešte budeme musieť počkať.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.