Volkswagen
Aktualizovaný zoznam áut, ktorým škodí benzín E10. Je v ňom aj to vaše?
Nielen tieto autá si so spaľovaním benzínu s označením E10 nemusia vedieť poradiť. Je medzi nimi aj to vaše?
TEST VW TIGUAN ALLSPACE: Je lepší v nafte či s benzínom?
Keď potrebujete naozaj veľa priestoru, Volkswagen Tiguan Allspace je na to ideálny kandidát. Keď v ňom hľadáte vysoký výkon a pohon 4 x 4, máte na výber, či chcete benzínový alebo naftový motor. Ktorý je lepší?
TEST VOLKSWAGEN ID.4 GTX: Z Bratislavy do Košíc s jedinou zastávkou!
Už žiadne kompromisy! Volkswagen ID.4 je skutočný elektrický Grand Tourer a dospelý elektromobil, ktorému sa nemusíte prispôsobovať.
Januárový auto motor a šport vychádza s 3 prílohami, anketou a súťažami o celkom 171 cien
Okrem tradičnej prílohy GENTLEMAN sú v čísle aj špeciálne prílohy VOLKSWAGEN a E-MOBILITA a celkovo tri súťaže: predplatiteľská, čitateľská s anketou a tretia o parfumy.
Test VW TIGUAN 1.5 TSI R-Line DSG: Nepodceňujte SUV s predným pohonom
SUV s predným náhonom a 1,5-litrovým motorom? Neuveril som, kým som nevyskúšal.
Test nového VW POLO 1.0 TSI Style: Je to malá prémia, oplatí sa mu dať šancu
Keď nechcete prísť o to najlepšie zo sveta technológií, ale zároveň potrebujete malé, kompaktné auto, ponúka Polo veľmi zaujímavú odpoveď.
Test Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TSI 4Motion: Deklarácia nezávislosti
Ak existuje auto, ktoré dá vášmu životnému štýlu maximálnu slobodu, Golf Alltrack má k nemu sakramentsky blízko. Je to švajčiarsky nožík medzi autami. Môžete ho vziať kamkoľvek, nikde sa nestratí.
PRVÁ JAZDA: Nový Volkswagen Multivan šokuje dizajnom aj technikou! Čo sa zmenilo?
Nový Multivan určite šokuje svojich konzervatívnych zákazníkov. Niekedy však treba akceptovať zmenu a pozrieť sa na ňu z tej lepšej stránky. A že ich je v prípade tejto novinky dosť!
Porovnávací test VW Golf Plug-in hybrid: GTE alebo eHybrid?
Nový Golf ponúka na výber hneď z dvoch plug-in hybridných verzií, ktoré sa líšia systémovým výkonom a výbavou. Oplatí sa príplatok za GTE?
NUDA SA NEKONÁ! Test VW ID.4 Max
Rovnaká platforma, rovnaký elektromotor, rovnaký výkon a z 98 percent rovnaká funkcionalita ako ID.3. Napriek tomu sa modelu ID.4 podarilo zaujať ma ešte viac.