Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Škoda Rapid 135
Zatiaľ posledné kupé Škody žilo roky v tieni pre svoj „neurodzený“ pôvod. Lenže klasické sto dvadsiatky z našich ulíc miznú a čas ukazuje, že charakteristický predok môže vyvolávať v kombinácii so splývajúcou zadnou časťou príjemné estetické pocity aj v prípade modelu, ktorého východiskový typ vznikol vo viac ako 2 miliónoch kusov. Rapid navyše jazdí oveľa lepšie, než si väčšina ľudí myslí.