Oplatí sa byť verný? Porovnali sme vernostné programy sietí čerpacích staníc24. apríla 2024 | ERIK STRÍŽ
Nový Opel Grandland oficiálne: Až 700 km dojazd a svietiaca predná maska!25. apríla 2024 | Redakcia (n)
Oplatí sa byť verný? Porovnali sme vernostné programy sietí čerpacích staníc24. apríla 2024 | ERIK STRÍŽ
Štát preplatí autoškolu mladým dospelým. Zistite, či aj vám a stiahnite si žiadosť23. apríla 2024 | ERIK STRÍŽ
Kupujete benzínové auto namiesto elektrického? Vo Francúzsku zaplatíte pokutu23. apríla 2024 | Redakcia (n)
Únia zníži emisie do roku 2040 o 90 percent! Čo to znamená pre dopravu?23. apríla 2024 | Redakcia (n)
Radikálny krok! Susedná krajina prijala kontroverzné riešenie s cieľom zníženia emisií a zlepšenia bezpečnosti22. apríla 2024 | David Hecl
28. novembra 2022 Zákaz vstupu naftových áut do miest môže byť realitou aj na Slovenku. Na pozore by sa mali mať viacerí vodiči. Nízkoemisné zóny by na Slovensku znemožnili vstup do cetier obcí a miest napríklad starším naftovým autám. Ich zriadenie je možné, no zatiaľ ich na našom území nemáme.